پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 7710 15:38 1393/09/14
مشكل نقدينگي صنايع معضل بزرگ كشور است

مشكل نقدينگي صنايع معضل بزرگ كشور است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مشكل نقدينگي صنايع معضل بزرگ كشور است

مشكل نقدينگي صنايع معضل بزرگ كشور است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه تولید: مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران با تاكيد بر اينكه صنعت احتياج به كمك جدي مديران بانك‌ها براي احياي دوباره دارد، گفت: مشكل نقدينگي صنايع، معضل بزرگ كشور است

سيدابريشمي بيان كرد: امروزه يكي از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري كمك به توليد و رفع مشكل نقدينگي و توجه بانكها به توليد است كه اين مهم در جلسات مكرر با مسئولان كشور و مديران بانكها در حال پيگيري است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينكه طي نامه رسمي به مسئولان بانك مركزي تقاضاي اعطاي ده هزار ميليارد تومان تسهيلات از محل بانكها براي حفظ اشتغال موجود واحدهاي صنعتي درخواست شده است، گفت: متأسفانه تاكنون پاسخ شفاف و روشني در اين خصوص داده نشده، اين در حالي است كه مديران و مسئولان بانكها در اين خصوص بايد مناسبتر عمل کنند.

سيد ابريشمي خاطر نشان كرد: مسئولان وزارت صنعت ، معدن و تجارت به طور مداوم جلساتي را با بانكها در خصوص رفع مشكلات نقدينگي واحدهاي توليدي برگزار مي‌كنند.

وي گفت: متأسفانه در سنوات گذشته وام‌هاي بانكي به اسم صنعت به افرادي اعطا شده است كه صنعتگر نبوده و تسهيلات دريافتي را در جاهاي ديگري به جز توليد و بخش صنعت هزينه كرده اند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |