سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 10664 16:14 1393/12/06
مزایای معلمان استثنایی باز می گردد

مزایای معلمان استثنایی باز می گردد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مزایای معلمان استثنایی باز می گردد

مزایای معلمان استثنایی باز می گردد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه آموزش و پرورش قبل از آغاز اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری امتیازاتی را برای معلمان استثنایی قایل بود و این قشر علاوه بر سختی کار، یک حق استثنایی هم دریافت می‌کردند گفت: اکنون پیگیر هستیم تا مجموعه مزایایی که تا پیش از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری برای معلمان استثنایی وجود داشت، مجدد برقرار شود.
مجید قدمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره امکان افزایش حقوق معلمان استثنایی با توجه به رشد بودجه‌ای این سازمان در سال آینده اظهار کرد: میزان افزایش حقوق معلمان استثنایی در سال آینده همانند مابقی بخش‌هاست. وی افزود: موضوع افزایش حقوق معلمان استثنایی منوط به تصمیم شورای عالی حقوق و دستمزد است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه آموزش و پرورش قبل از آغاز اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری امتیازاتی را برای معلمان استثنایی قایل بود و این قشر علاوه بر سختی کار، یک حق استثنایی هم دریافت می‌کردند و حق مسکن و اولاد و غیره هم داشتند گفت: اکنون پیگیر هستیم تا مجموعه مزایایی که تا پیش از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری برای معلمان استثنایی وجود داشت، مجدد برقرار شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |