سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 4323 14:18 1393/05/19
مرکز پولی و بانکی پرداخت‌‌ نوین ایجاد می‌شود

مرکز پولی و بانکی پرداخت‌‌ نوین ایجاد می‌شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مرکز پولی و بانکی پرداخت‌‌ نوین ایجاد می‌شود

مرکز پولی و بانکی پرداخت‌‌ نوین ایجاد می‌شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارپول : مدیرعامل شرکت پرداخت نوین از توافقات صورت گرفته با دانشگاه امیرکبیر برای استفاده از توان دانشگاهی جهت ایجاد یک مرکز پولی و بانکی مشترک خبرداد و گفت: سال گذشته نیمی از تراکنش‌های شاپرک مربوط به مانده‌گیری از حساب‌های بانکی بود

احمد میردامادی در نشستی خبری از توافقات صورت گرفته شرکت پرداخت نوین با دانشگاه امیرکبیر برای استفاده از توان دانشگاهی جهت ایجاد یک مرکز پولی و بانکی مشترک به ویژه در بخش امنیت خبرداد و افزود: این مرکز ترکیبی از کار آکادمی و تجاری در بخش پرداخت های نوین خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه دریافت مجوز بانک مرکزی برای سرمایه گذاری در بخش گسترش کیف پول همراه در کشور در دستور کار ما قرار دارد، تصریح کرد: در توسعه تکنولوژی در بخش استفاده از کیف پول الکترونیکی در حوزه حمل و نقل با شهرداری تهران همکاری می کنیم.
مدیرعامل شرکت پرداخت نوین نسبت به عدم بکارگیری پایانه های تلفن همراه در کشور انتقاد کرد و ادامه داد: پایانه های همراه یا موبایل پزها می توانند منجر به ایجاد شبکه مدرن فروش شوند که کوچک بودن و کاربردی بودن آنها از مزیت ها محسوب می شود، در عین حال زمینه گسترش شبکه پایانه ها در کشور را فراهم می کند.
میردامادی بر استفاده صحیح از ابزارهای اینچنینی و فرهنگ سازی برای آن تاکید و بیان کرد: در حوزه های حمل و نقل هوایی، قطارهای مسافری ( رجاء) و سازمان گردشگری توافقاتی برای کاربردی کردن ابزارهای نوین این شرکت صورت گرفته است.
وی در مورد هزینه مانده گیری حساب های بانکی در شبکه بانکی گفت: این هزینه ها از ابتدا توسط بانکهای عامل پرداخت می شد و رقم آن تغییری نکرده است بلکه مرجع پرداخت کننده تغییر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیمی از تراکنش های شاپرک مربوط به مانده گیری از حساب های بانکی بود که این مانده گیری ها واقعی نبود به طوریکه در کمتر از 24 ساعت 10 هزار مانده گیری از یک دستگاه انجام شده بود که شاید دلیل آن اعتباربخشی به دستگاه مربوطه می شد.
میردامادی شبکه های پایانه های فروش، خودپردازها و کیوسک های خدمات رسان را از محصولات انحصاری که این شرکت بر روی آن کار کرده است، اعلام و بیان کرد: در بخش اینترنت پیمنت طی یکسال گذشته با همکاری شاپرک اقدامات گسترده تری انجام شده است.
وی از توسعه استفاده از تلفن های همراه هوشمند و رشد بین 3 تا 4 برابری استفاده از آن در کشورمان نسبت به نرم جهانی خبرداد و دلیل آن را جوان بودن جامعه دانست و افزود: در بخش کیف پول خرد با همکاری شهرداری در بخش حمل و نقل شهری اقداماتی صورت گرفته است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |