جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 4229 15:55 1393/05/15
مربی تربیتی تسهیل کننده کار تشکل های دانش آموزی است

مربی تربیتی تسهیل کننده کار تشکل های دانش آموزی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مربی تربیتی تسهیل کننده کار تشکل های دانش آموزی است

مربی تربیتی تسهیل کننده کار تشکل های دانش آموزی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: این نگرش باید در حوزه پرورشی ایجاد شود که مربیان تربیتی تسهیل کننده کار تشکل های دانش آموزی هستند.


به گزارش  جهان اقتصاد، حمیدرضا کفاش در چهارمین گردهمایی مسوولان این اتحادیه اظهار داشت: حدود ۵۰ هزار مربی پرورشی داریم که از یک میلیون و ۱۰۰ هزار فرهنگی رقم بسیار کوچکی را شامل می شود و مربی پرورشی نمی تواند تمام بار تربیتی دانش آموزان را به دوش بگیرد.
وی ادامه داد: بنابراین همه ارکان و اجزای مدرسه از مدیر تا سرایدار باید در تربیت دانش آموزان نقش موثری داشته باشند.
کفاش خاطرنشان کرد: باید در حوزه پرورشی این نگرش ایجاد شود که مربی تربیتی تسهیل کننده کار تشکل های دانش آموزی است.
معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یکی از نهادهای رسمی، قانونی و ریشه دار کشور است، افزود: اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افرادی فهیم، خوش فکر و اندیشمند هستند که در چارچوب ولایت فعالیت می کنند و این تشکیلات برای نظام یک برکت محسوب می شود.
رییس سازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه نگاه و باور ما بر تعدد تشکل های دانش آموزی است زیرا با افزایش تشکل ها ضرر نخواهیم کرد، افزود: ما در وزارتخانه وظیفه داریم تا هماهنگی و ارتباط این تشکل های دانش آموزی را سامان دهیم تا هر یک، بخشی از کار تربیتی در مدارس را به دوش بکشند.
کفاش خاطرنشان کرد: در این تشکل افراد فهیم، خوش فکر و اندیشمند فعالیت داشته و در حیطه وظایف خود توانا هستند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این نکته که تفاوت اتحادیه با دیگر تشکل ها چتر حمایتی نمایندگی مقام معظم رهبری است، افزود: تشکل های قانونی و شناسنامه داری مانند اتحادیه دارای خط فکری مشخص و مسیر معین هستند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |