پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 7126 16:29 1393/08/30
مدیر برنامه‌های «یانی» در راه تهران

مدیر برنامه‌های «یانی» در راه تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مدیر برنامه‌های «یانی» در راه تهران

مدیر برنامه‌های «یانی» در راه تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیر برنامه‌های «یانی» به‌زودی به تهران می‌آید و رایزنی‌هایی برای حضور این هنرمند در ایران خواهیم داشت.

مدتی است که خبر حضور یانی - آهنگساز و پیانیست - در ایران و برگزاری کنسرت در تهران و کیش شنیده می‌شود. در این‌باره، پیروز ارجمند - مدیرکل دفتر موسیقی - توضیحاتی به خبرنگار بخش موسیقی ایسنا داد.

مدیرکل دفتر موسیقی گفت: حضور قطعی یانی در تهران و برگزاری کنسرت او در کشور، به مذاکراتی بستگی دارد که با مدیر برنامه‌های او خواهیم داشت.

ارجمند با بیان این‌که در صورت به توافق رسیدن دو طرف، این هنرمند در کیش و تهران روی صحنه خواهد رفت، اظهار کرد: این کنسرت نیز مانند کنسرت «کیتارو» در تهران به همت بخش خصوصی برگزار می‌شود، اما دفتر موسیقی از چنین برنامه‌هایی حمایت می‌کند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا سالن‌ کنسرت کیش امکانات مناسبی برای اجرای این هنرمند دارد؟ توضیح داد: من سفری به کیش داشتم و مذاکراتی با سرمایه‌گذارها کردم. بر این اساس، اقداماتی برای تجهیز یک سالن حرفه‌ای انجام می‌دهیم تا این کنسرت به‌صورت کاملا حرفه‌ای برگزار شود.

«یانی کریسومالیس» متولد 14 نوامبر 1954 در کالاماتای یونان است. تا کنون بیش از 25 میلیون نسخه از آلبوم‌های او در دنیا به فروش رفته ‌است.

یانی یک موسیقی‌دان مستقل با عقاید و تفکری منحصربه‌فرد است که به شهرت و محبوبیتی جهانی دست یافته است. این در حالی است که او حتی قادر به خواندن و نوشتن ساده‌ترین نت‌های موسیقی نبوده، اما با تبحری خاص، ساخته‌هایش را با روش مخصوص به خود و رسم‌الخط ابداعی‌اش می‌نوشت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |