جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 167871 11:12 1400/10/13
مدیرعامل پاکسان پدر معنوی کارگران این مجموعه است

مدیرعامل پاکسان پدر معنوی کارگران این مجموعه است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مدیرعامل پاکسان پدر معنوی کارگران این مجموعه است

مدیرعامل پاکسان پدر معنوی کارگران این مجموعه است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدیرعامل پاکسان در پنجاه و نهمین سالروز تاسیس این مجموعه ضمن دیدار چهره به چهره با پرسنل، این روز را به آن ها تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پاکسان نیوز، حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در ششم دی ماه سال جاری، مصادف با پنجاه و نهمین سالروز تاسیس این مجموعه، به همراه قائم مقام، معاونین و مدیران ضمن بازدید از تمامی بخش های پاکسان و دیدار با همکاران واحد‌های تولیدی و ستادی، این روز را به آن ها تبریک گفت.

وی در بخشی از این بازدید با قدردانی از زحمات پرسنل بخش های گوناگون، خصوصا واحد‌های تولیدی، حضور آنان را در پاکسان مغتنم شمرد و از آنان به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت یاد کرد.

بقائی با اشاره به کسب مدال افتخار کشوری صادرات، دستیابی به رکورد‌های تولید، فروش، صادرات و سایر موفقیت های کسب شده در پاکسان را نتیجه کار تیمی نیرو‌های متعهد، انجام درست کار دست، دلسوزی، احساس مسئولیت و اقدامات جهادی همه پرسنل معرفی کرد و آنان را شایسته تقدیر دانست.

همکاران بخش های مختلف در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس پاکسان به مدیرعامل، از زحمات وی در خصوص توجه به رشد معنوی، شغلی و معیشت و رفاه عمومی منابع انسانی تشکر و قدردانی نمودند.

یکی از پرسنل به نمایندگی از سایرین در بیانیه ای مدیرعامل را پدر معنوی کارگران پاکسان خواند و تغییر و تحولات بنیادی که در این مجموعه در حوزه کارگری، معیشتی و تولید رخ داده را نتیجه مدیریت داهیانه ایشان معرفی کرد و تداوم تولید را مرهون زحمات شبانه روزی وی دانست.

در بخش های دیگر خطوط تولیدی و ستادی نیز پرسنل بسیاری از توجهی که این مدیر جهادی در کنار تولید و فروش، به توسعه سفره کارکنان و قدرت خرید کارگران دارد، از وی قدردانی نمودند و از اقدامات انسان دوستانه وی تمجید کردند و توجه وی را در تاریخ چند ساله پاکسان نسبت به منابع انسانی بی نظیر خواندند.

جمع کثیری از پرسنل بخش های مختلف در این دیدار چهره به چهره اقدامات رفاهی مدیرعامل در ایجاد کلینیک تخصصی ویژه پرسنل، بهبود فضا‌های داخلی محیط کار، توجه به معیشت کارگران و … را ستودند و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی کردند.

حسن بقائی مدیرعامل پاکسان نیز اجرای طرح های توسعه ای و رفاهی مجموعه را در گرو کار و تلاش مضاعف معرفی کرد و از همگان خواست برای تداوم تولید و اشتغال در این مجموعه قدیمی و خوشنام با روحیه جهادی بیش از گذشته کوشش کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |