پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 114216 12:04 1399/07/12
مدیرعامل و بنیانگذار استارت آپ بازرگام:در دوران کرونا همراه مردم بود‌ه ایم

مدیرعامل و بنیانگذار استارت آپ بازرگام:در دوران کرونا همراه مردم بود‌ه ایم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مدیرعامل و بنیانگذار استارت آپ بازرگام:در دوران کرونا همراه مردم بود‌ه ایم

مدیرعامل و بنیانگذار استارت آپ بازرگام:در دوران کرونا همراه مردم بود‌ه ایم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد وبه نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، “امیرحسین رضایی نژاد” مدیر‌عامل استارت آپ بازرگام هدف شروع فعالیت اولین سامانه آنلاین توزیع میوه در کشور در سال ۹۷ را کاهش فاصله مزرعه تا سفره مردم و حذف دلالان و عرضه بی‌واسطه عنوان کرد.
رضایی نژاد ادامه داد: در حال حاضر شرکت استارت آپ بازرگا‌م در شهرهای تهران، البرز، یزد، اصفهان و کرمان فعال می‌باشد و عرضه باکیفیت انواع محصولات میوه در کنار کاهش قیمت را به عنوان یک اصل مهم سرلوحه خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت استارت آپ بازرگام به دستاوردهای این شرکت اشاره کرد و افزود: ‌عرضه آنلاین میوه ارزان و باکیفیت، صرفه جویی در زمان و هزینه مردم، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، رعایت مسائل بهداشتی در شرایط فعلی و جلوگیری از ازدحام در میوه فروشی ‌ها از دستاوردهای مهم شرکت بازرگام بوده است.
وی با اشاره به شرایط بروز و شیوع بیماری کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اصل در این ایام در خانه ماندن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و ما نیز برای تحقق این مهم تلاش می کنیم تا در کمتر خارج شدن مردم از منازلشان نقش‌آفرین باشیم.
مدیرعامل شرکت بازرگام گفت: گروه تعاونی پیشگامان با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود ‌و به منظور قدردانی و حمایت از مدافعان سلامت مردم توسط سامانه بازرگام اقدام به توزیع میوه در تعدادی از بیمارستان های استان یزد کرده است و این اقدام در فواصل زمانی مختلف ادامه می‌یابد.

رضایی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان زیرساخت های موجود در گروه تعاونی پیشگامان به ویژه سردخانه های چند هزار تنی دومداره و مجوز اپراتوری پست پیشگامان، ‌اظهار کرد: هم‌وطنان و شهروندان با استفاده از سامانه بازرگا‌م می‌توانند میوه و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و تا ۳۰ درصد پایین تر از قیمت اصلی محصول، با صرفه جویی در زمان به صورت بسته بندی کاملا بهداشتی در محل مورد نظر تحویل گیر‌ند.
مدیرعامل اولین سامانه آنلاین توزیع میوه در کشور پاکت هایی که میوه ها درون آنها بسته بندی و ارسال می‌شود را از نوع کاغذ سنگی دانست و ادامه داد: با استفاده از این نوع بسته بندی ‌که محصول گروه تعاونی پیشگامان می‌باشد و در تولید آن از چوب درختان و آب استفاده نمی شود، کمک بزرگی به حفظ محیط زیست می گردد.
رضایی نژاد در پایان ‌این گفت و گو ضمن قدردانی از استقبال مردم از خدمات استارت آپ بازرگام، این شرکت را مورد تایید معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری ‌دانست و اظهار امیدواری کرد: با گسترش کسب و کارهای نوین و حمایت از آنها گام موثری در راستای ‌جهش تولید، کاهش بیکاری‌، بهبود وضعیت معیشتی مردم و شرایط اقتصادی در جامعه برداشته شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |