پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 115913 09:59 1399/07/27
مدیرعامل مس شهید باهنر نشان عالی مدیر سال ۹۹ ایران را دریافت کرد

مدیرعامل مس شهید باهنر نشان عالی مدیر سال ۹۹ ایران را دریافت کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مدیرعامل مس شهید باهنر نشان عالی مدیر سال ۹۹ ایران را دریافت کرد

مدیرعامل مس شهید باهنر نشان عالی مدیر سال ۹۹ ایران را دریافت کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی صنایع مس شهید باهنر پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیران برگزار و تندیس نشان عالی و زرین مدیر سال ۹۹ به مجید ضیائی مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی اهدا گردید .
در این اجلاس که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت برگزار می شود پس از ارزیابی و بررسی های لازم در خصوص شاخص های مدیریتی به تعدادی از مدیران تراز اول کشور نشان عالی مدیر سال در سه رتبه زرین، نقره ای و برنزی اهدا می شود.
تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه محل برگزاری مراسم امسال بود که آقایان غریب پور معاون وزارت صمت ، کلانتری معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست  ، مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ،  دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، قبادیان معاون آموزش و پژوهش و فناوری وزارت صمت ، شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران و جمع کثیری از مدیران در آن حضور داشتند.
علت انتخاب مدیرعامل صنایع مس شهید باهنر کرمان به عنوان مدیر شایسته ی دریافت تندیس زرین ونشان عالی سال جاری، عملکرد درخشان و قابل توجه وی و کسب حداکثر امتیاز از شاخص های مورد ارزیابی همچون، ارتقای بهره وری، مدیریت مالی موفق و سودآوری شرکت، تعالی سازمانی، ایجاد ارزش افزوده و توجه به زنجیره ارزش ، توجه به نوآوری و فناوری نوین، اهتمام ویژه به مسائل زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی اعلام شد.

گفتنی است مس شهید باهنر در شش ماهه اول سال ۹۹ ، سالی که ازسوی مقام معظم رهبری باعنوان جهش تولید نامگذاری شده، علیرغم همه ی مشکلات اقتصادی و تحریمهای همه جانبه و همچنین شیوع ویروس کرونا توانست همسو با برنامه های پیش بینی شده اقدام و در برخی موارد به رکوردهای جدید در تولید نسبت به سالهای گذشته دست یابد .
این شرکت توانسته است در شش ماهه اول سال ۹۹ نسبت مدت مشابه سال قبل ۱۹% تناژ فروش داخل و ۲۸۸% تناژ صادرات و ۲۲% تولید و ۸۳ % فروش ریالی خود را ارتقا دهد.
شایان ذکر است موفقیت مس باهنر در گروه فلزات و در کنار صنایعی چون ملی مس، فولاد هرمزگان ،فولاد مبارکه ، فولاد خراسان، فولاد خوزستان و ایمیدرو حاصل شده است.

اجلاس سراسری اهدای نشان عالی به مدیران برگزیده سال در راستای فرامین مقام معظم رهبری در ایجاد نگرش درست مدیریتی، توانمندسازی نیروی کار و تحقق اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از همکاری دانشگاه ها ، سازمان ها مراکز و موسسات علمی و تحقیقاتی کشور با هدف آگاهی و دستیابی به جدیدترین دستاوردها و یافته های علمی مدیریتی بعنوان بزرگترین رویداد مدیریتی کشور برگزار می گردد.

روابط عمومی صنایع مس شهید باهنر، کسب این دستاورد ارزشمند ملی را به مدیرعامل و کلیه پرسنل شرکت، تبریک می گوید و امیدوار است با استمرار روند اینگونه موفقیت ها، جایگاه این مجتمع عظیم صنعتی در اقتصاد کشور بیش از پیش ارتقا یابد.




  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |