شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 198669 19:04 1401/08/20
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر معرفی شد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر معرفی شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر معرفی شد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر معرفی شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

با حکم عظیمی مدیرعامل موسسه جهاد نصر وزارت جهاد کشاورزی مسعود احمدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر شد.

به گزارش جهان اقتصاد، طی مراسمی مسعود احمدی مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر منصوب شد.

دراین مراسم، عظیمی مدیرعامل موسسه و رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری با اشاره به ظرفیت های بالقوه موسسه و شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر خاطر نشان کرد: موفقیت در موسسه و شرکت های تابعه در گرو همکاری کلیه اجزا و ارکان و همچنین کلیه همکاران است .

وی افزود: حرکت های خوبی در موسسه شکل گرفته است که نمونه آن بحث مطالعات مدیریت منابع آب و خاک استان های شمالی کشور و مطالعات فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان است.

عظیمی با اشاره به جایگاه موسسه در مدیریت کلان وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سطح وزارت جهاد کشاورزی نگاه مثبتی به موسسه جهاد نصر برای اجرای پروژه ها در داخل و حتی خارج از کشور وجود دارد.

در ادامه مدیرعامل موسسه جهاد نصز با اشاره به سوابق مدیریتی مهندس احمدی به بیان ماموریت های شرکت سرمایه گذاری پرداخت و اعلام کرد : محور کارها در این شرکت باید تجاری باشد و ان شاالله شاهد ایجاد کارگروه های مختلف در این شرکت خواهیم بود.

همچنین عظیمی در پایان گفت:اجرای پروژه مجتمع صدف توسط شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر، یک پروژه ویژه است و توجه به چنین مواردی از موضوعات مورد تاکید خواهد بود .

مهندس مسعود احمدی مدیرعامل جدید این شرکت که مدیرعاملی شرکت ساختمانی دیدار، مدیرعامل شرکت فدک کوثر، معاون عمرانی فرمانداری رباط کریم، ریاست هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تکسا و عضویت در هیات مدیره شرکت عمران و تولیدی نیرو را در سوابقش دارد، ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد هیئت مدیره موسسه ابراز امیدواری کرد که بتوانند ماموریت های محوله از سوی موسسه را به سرانجام برسانند.

در پایان حکم انتصاب مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر توسط عظیمی مدیرعامل موسسه جهاد نصر به احمدی اعطا شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |