پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 116713 10:08 1399/08/03
مدیرعامل از منطقه پستی جنوب استان تهران بازدید کرد

مدیرعامل از منطقه پستی جنوب استان تهران بازدید کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مدیرعامل از منطقه پستی جنوب استان تهران بازدید کرد

مدیرعامل از منطقه پستی جنوب استان تهران بازدید کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیر عامل شرکت ملی پست با حضور در منطقه پستی جنوب استان تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف، در جلسه شورای اداری منطقه حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که پنجشنبه اول آبان ماه به اتفاق بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره، حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان ها و ارتباطات، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی، علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران و محمدمهدی پیشقدم سرپرست منطقه پستی جنوب انجام گرفت، مدیرعامل ضمن بازدید از واحدهای مختلف ستادی و اجرایی، با کارکنان گفت و گو و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنها قرار گرفت.

مدیرعامل در جمع موزعین ضمن قدردانی از تلاش آنان و تاکید بر اینکه توزیع با کیفیت یکی از ویژگی های اساسی کار شبکه پستی است، اظهار داشت: توزیع به موقع و با کیفیت مرسولات می تواند جایگاه پست را حفظ و رضایت مندی بیشتر مردم را فراهم آورد.

وی بر بهبود انجام عملیات و فرآیندهای پستی تاکید کرد و گفت: تهیه لباس مناسب کارکنان و سایر ابزارهای کاری موزعین مطابق با دستورالعمل های خاص درحال انجام است.

سبحانی‌فر افزود: شرکت ملی پست با ایجاد برنامه ريزی و طراحی سرويس های جديد ضمن افزايش ترافيك و جذب سهم بيشتر از بازار، موجب رونق توليد و ارائه خدمات مطلوب به اقشار مردم جامعه در حذف واسطه گری، نقش بسزایی داشته است.

معاون وزیر همچنین بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی در محیط کار موزعین و کارکنان تاکید کرد.

مدیرعامل در جریان این بازدید با شرکت در جلسه شورای اداری منطقه پستی جنوب، گفت: با انجام تعهدات به مشتریان و رعایت اصول مشتری مداری، ضمن حفظ مشتریان موجود می توانیم، زمینه توسعه بازار را فراهم آوریم.

وی اضاقه کرد: مدیریت بهینه هزینه ها، ارتقا و بهبود کیفیت و افزایش سرعت انجام خدمات و سرویس ها، در افزایش ترافیک و درآمد بسیار موثر است.

در ادامه جلسه محمدمهدی پیشقدم گزارشی از وضعیت و عملکرد موجود منطقه پستی جنوب ارائه داد و به تشریح ظرفیت ها، اهداف و برنامه پیش رو در راستای خدمات مطلوب به سازمان ها و اقشار مختلف مردم، با توجه به وسعت منطقه پرداخت.

در پایان هریک از اعضای حاضر در جلسه، به طرح نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |