جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 13124 13:04 1394/03/16
مدیرصادرات لیفان: ما در بازار ایران بزرگ شدیم

مدیرصادرات لیفان: ما در بازار ایران بزرگ شدیم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مدیرصادرات لیفان: ما در بازار ایران بزرگ شدیم

مدیرصادرات لیفان: ما در بازار ایران بزرگ شدیم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

دو خودروی جدید لیفان در راه جاده های ایران

گروه تولید:

به زودی، خودروهای لیفان ایکس50 و 820 در ایران تولید و روانه بازار خواهد شد.

مارک تیمبر مدیرعامل شرکت صادرات لیفان، با اعلام این خبر گفت: محصول ایکس50 خشونت ایکس60 را ندارد اما از طراحی به روزتر و اسپرتی برخوردار است و انتظار می رود نظر جوانان را به خود جلب کند.

وی ادامه داد: علاوه بر طراحی زیبا، فرمان پذیری بالای لیفان X50 آن را مبدل به یکی از بهترین ها در رده خود کرده و شرکت MIRA انگلستان عهده دار راه اندازی شاسی این خودرو شده است.

وی در خصوص محصول لیفان 820 که این خودرو هم به زودی وارد بازار ایران می شود، گفت: لیفان 820 که بر اساس پلتفرمی لوکس و عملکردی بالا پایه ریزی شده است در اولین قدم با موتور 2.4 لیتری VVT عرضه خواهد شد.

وی در ادامه با ابراز خوشبینی نسبت به بیانیه سوییس و توافق احتمالی هسته ای، اظهار داشت: این خودروساز چینی سالیان طولانی در ایران حضور داشته و در بازار این کشور بزرگ شده و این موضوع پشتوانه بسیار خوب برای رقابت با سایر رقبا در شرایط جدید ایران به شمار می آید.

تیمبر، با تاکید بر اینکه توافقات احتمالی بین ایران و کشورهای 1+5 آثار و تبعات مثبتی به همراه دارد، تصریح کرد: سایر رقبا در شرایط جدیدی که پس از توافق برای ایران ایجاد می شود، درصدد شروع فعالیت خود خواهند بود و مدت زمان زیادی لازم دارند تا محصولات خود را در بازار ایران ارایه کنند در حالی که لیفان موتورز هم اکنون حضور قدرتمندی در بازار ایران دارد.

تیمبر در واکنش به این پرسش که با توجه به تغییر نگرش مشتریان ایرانی در حوزه کیفیت، برنامه لیفان برای بهبود تولیدات خود در بازار ایران چیست؟ گفت: براساس سیاست اعلامی کرمان موتور هیچ خودرویی حتی با کوچکترین مشکل کیفی به بازار عرضه نخواهد شد و قبل از حضور هر خودرویی باید تمام آزمون های لازم و مورد تایید سازمان های مسئول در ایران را پاس کند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |