پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 3051 16:31 1393/04/15
ما دل‌نگرانان، مظطربیم  رقیبان ما را بگیرید و ببندید!

ما دل‌نگرانان، مظطربیم رقیبان ما را بگیرید و ببندید!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ما دل‌نگرانان، مظطربیم  رقیبان ما را بگیرید و ببندید!

ما دل‌نگرانان، مظطربیم رقیبان ما را بگیرید و ببندید!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سعید تقی پور

رییس شورای سردبیری

تعداد ده نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته در تذکراتی به وزیران مختلف دولت خواهان اعمال سیاستهای کنترلی ومحدود کننده برای دولت شده اند که بیش از هر اقدام قانونی که در چارچوباختیارات نمایندگان باشد، و پیش از آن که در میان مردم که موکلان آنانهستند، انجام وظیفه نمایندگی را تداعی کند، دلنگرانی و بلکه اضطراب آناندر باره جایگاه آینده شان در مجلس دهم را به رخ می‌کشد.

این نمایندگان: "جواد کریمی‌قدوسی، نصرالله پژمان‌فر، علی کائیدی،محمداسماعیل کوثری، رضا آشتیانی عراقی، سیدمرتضی حسینی، فاطمه آلیا،سیدمهدی موسوی‌نژاد، روح‌الله حسینیان و مهرداد بذرپاش" به وزیر آموزش وپرورش برای لزوم اهتمام جدی در اجرای سند تحول‌ آموزش و پرورش و عدم توجهبه مشاهده افراطیون مشارکتی در جهت اجرایی نشدن فرامین مقام معظم رهبریتذکر داده اند و برای اعتبار بخشیدن به خواست خود که تحمیل مدیران نالایقو ممانعت از اعمال اختیارات وزیر آموزش و پرورش است حتی متوسل بهبهره‌گیری از نام و شخصیت مقام معظم رهبری شده اند.

آنان در تذکر خود به به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایستادگی بر اصولحکومت اسلامی و جلوگیری از فعالیت‌های ضدفرهنگی در حوزه‌های کتاب و سینمارا خواستار شده اند و در همان تذکر به وزیر ارتباطات گسترش اینترنت ودسترسی با پهنای باند بیشتر برای مردم را موضوعی فرعی قلمداد کرده و ازاو خواسته اند از یکی از مهم ترین وظایف خود که تامین دسترسی مردم بهاطلاعات و رشد آگاهی های آنان است از طریق اصلاح قواعد و شیوه اجرایفیلترینگ دست برداشته و به جای آن اولویت را به فعال کردن هرچهسریعتر شبکه ملی اطلاعات بدهد.

آنان در آخرین تذکر خود ریشه همه تذکرات خود را به خوبی نمایان ساخته اندو نیت خود از اعتراض های متعدد را به تمامی آشکار کرده اند.

آنان به وزیر دادگستری اهتمام جدی در اجرای حکم ممنوع‌التصویر،ممنوع‌الخروج و ممنوع‌البیان بودن آقای خاتمی توسط قوه قضائیه را متذکرشده‌اند. در حالی که چنین حکمی که در تذکر خود به آن اشاره کرده اند،وجود خارجی ندارد و فقط صدای بلند اقلیت رو به اضمحلال است که مدام برطبل حذف و قطع و بند و بست می کوبد تا بلکه از این مسیر میدان رقابت دورآینده انتخابات مجلس را بدون رقیب سازند و خود در رقابت با خود پیروزمیدان شوند.

به عبارت واضح تر به صدای بلند فریاد می زنند رقیبان ما را بگیرید وببندید تا ما پیروز میدان باشیم.

برادران این رفتار ها شما را از هم اکنون شکست خورده نشان می دهد. اگرتجربه کار سیاسی هم نداشتید هشت سال گذشته در غیاب همه رقیبان فرصت خوبیبرای مشق سیاسی برایتان فراهم بود لا اقل با کمی تفکر در آستانه انتخاباتخود را شکست خورده پیش از مسابقه نشان ندهید.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |