جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 153345 15:35 1400/06/17
مایکروسافت استارت راه اندازی شد

مایکروسافت استارت راه اندازی شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مایکروسافت استارت راه اندازی شد

مایکروسافت استارت راه اندازی شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، این اقدام به مایکروسافت اجازه می دهد با فیدهای خبری که از سوی شرکتهای اپل و گوگل یا اپلیکیشنهای دیگری مانند فلیپ برد فراهم می شوند، بهتر رقابت کند.

این غول نرم افزاری در یک پست وبلاگ اعلام کرد این فید خبری محتوا را از ناشران خبری جمع آوری کرده و بر مبنای انتخابهای کاربر شخصی سازی می کند.

مایکروسافت استارت در وب سایت MicrosoftStart.com که در گوگل کروم و مایکروسافت ایج کار می کند، قابل دسترس است. اپلیکیشن موبایلی آن برای هر دو نسخه iOS و اندروید موجود است. همچنین در محصولات دیگر مایکروسافت شامل ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ و مرورگر وب مایکروسافت ایج گنجانده خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، مایکروسافت استارت بر مبنای سرویسهای آنلاین این شرکت از جمله MSN که اخبار را از منابع جمع می کند، ساخته شده است.

این فید مانند پورتالهای آنلاین دیگر توسط تبلیغات پشتیبانی می  شود. هر چند ردیف کاربران یک واحد تبلیغات را مشاهده می کنند که با نشان سبز تبلیغ علامت گذاری شده است. از آنجا که مایکروسافت MSN را تعطیل نمی کند و آن را با این سرویس خبری در شماری از محصولات دیگرش می گنجاند، تبلیغات املاک را با راه اندازی این محصول، گسترش می دهد.

طبق برچسب حریم خصوصی اپلیکیشن iOS، اطلاعات شامل نام آی دی کاربر برای ردگیری کاربران در وب سایتها و اپلیکیشنهای شرکتهای دیگر استفاده می شوند. در مقابل، گوگل نیوز بخش ردگیری ندارد. هر دو محصول مایکروسافت استارت و گوگل نیوز مجموعه ای از "دیتای مربوط به شما" شامل مکان، شناسه ها، تاریخچه جست و جو، اطلاعات استفاده، اطلاعات تماس و موارد دیگر دارند. با این حال خود وب سایت مایکروسافت استارت تنها به سیاست حریم خصوصی کلی مایکروسافت لینک دارد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |