شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 140097 21:05 1400/02/12
ماشین شما گنج شماست!

ماشین شما گنج شماست!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ماشین شما گنج شماست!

ماشین شما گنج شماست!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که با خودروی‌‌تان، به جز رفت‌وآمدهای روزمره، سفر کردن و گشت‌وگذار چه کارهای دیگری می‌توانید انجام دهید؟

امروز می‌خواهیم رازی را با شما درمیان بگذاریم، این که ماشین شما یک گنج است! تعجب نکنید! خودروی‌تان می‌تواند درآمد ماهانه‌ شما را چند برابر کند.

این روزها داشتن یک شغل، خصوصا شغل‌های اداری و شرکتی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای مالی باشد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند یک شغل دوم برای خودشان دست‌وپا کنند. کار کردن در تاکسی‌های اینترنتی، شریک شدن در یک فروشگاه یا راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک، از حمله مشاغلی است که افراد برای افزایش درآمدشان سراغ آن‌ها می‌روند.

همه می‌دانیم داشتن یک کار پاره‌وقت در کنار شغل اصلی می‌تواند خسته کننده باشد، نه؟ چه کسی دلش می‌خواهد وقتی خسته و کوفته، بعد از ۸ ساعت کار به خانه برمی‌گردد باز هم کار کند؟ رازی که می‌خواهیم به شما بگوییم، درست همین‌جا به کمک‌تان می‌آيد!

تا به حال به اجاره دادن خودرو به عنوان یک شغل جانبی فکر کرده‌اید؟

این روزها بازار اجاره خودرو، خصوصا با این قیمت‌های نجومی ماشین‌ها، خیلی داغ شده است. آدم‌های زیادی که امکان خرید خودرو ندارند یا دغدغه‌‌شان نسبت به محیط زیست خیلی زیاد است، ترجیح می‌دهند برای رفتن به قرارهای کاری مهم، سفر کردن، تجربه رانندگی با خودرو‌های مختلف و... به جای خرید خودرو به سراغ رنت کردن آن بروند. حتی افرادی که خودرو دارند هم در مواقعی مثل خرابی ماشین خودشان ممکن است تصمیم به کرایه کردن خودرو بگیرند. بنابراین اگر در تهران ساکنید، خودروی شخصی دارید که به دلیل مشغله زیاد نمی‌توانید چندان از آن استفاده کنید و به دنبال بیشتر کردن درآمدتان هم هستید، اجاره دادن خودرو می‌تواند جای شغل دوم را برای شما بگیرد.

بله... بله... می‌دانیم اولین چیزی که به ذهنتان رسیده این است: «چطور می‌توانم به یک غریبه اعتماد کنم و خودروی خودم را در اختیارش قرار دهم؟ اگر تصادف کند یا به ماشینم آسیب برساند چه؟ اگر خودروام به سرقت برود چطور؟ اگر از ماشین من برای دزدی یا هر نوع کار غیرقانونی دیگری استفاده شود چکار کنم؟»

ایده کرایه دادن خودرو، ایده جدیدی نیست. از خیلی سال پیش، موسسات کرایه خودرو در ازای دریافت چک از افراد، خودروهایی را برای اجاره در اختیارشان می‌گذاشتند که معمولا دردسرهای زیادی هم به همراه داشت. راننده مهمان ممکن بود در بازه‌ای که خودرو را کرایه کرده تصادف کند و بیمه از پرداخت خسارت آن سر باز بزند. گاهی ماشین اجاره شده به سرقت می‌رفت. گاهی مهمان از ابتدا به قصد دزدی و کلاهبرداری دست به اجاره ماشین می‌زد و...

بنابراین دغدغه‌های شما به عنوان اجاره دهنده خودرو، کاملا قابل درک است. اما راستش را بخواهید، بر خلاف این موسسات قدیمی، «سپریس» فکر همه چیز را کرده و با ایجاد بستری کاملا مطمئن، احتمال به وجود آمدن هر گونه مشکل را به صفر رسانده است.

تگ آلت: اجاره امن ماشین با سپریس

سپریس سامانه‌ای برای اجاره آسان ماشین است و به شما کمک می‎کند تا ماشینتان را در یک پلتفرم امن، به صورت آنلاین به آدم‌های دیگر کرایه دهید. دیگر نیازی ندارید به موسسات کرایه خودرو مراجعه کنید و با مشتری‌های جور و واجور سر و کله بزنید. فقط کافی است در سپریس ثبت نام کرده و قیمت کرایه خودروی خود را با چند کلیک تعیین کنید.

قیمت کرایه خودرو در سپریس بر اساس مدل و ارزش ماشین شما تعیین می‌شود. مثلا یک خودروی پژو ۲۰۶ به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان می‌تواند روزانه ۲۵۵ هزار تومان اجاره برود. فکرش را بکنید! فقط کافی است ۱۰ روز در ماه این خودرو را کرایه دهید تا دو میلیون و پانصد هزار تومان به درآمد ماهانه‌تان اضافه شود.

برای رنت خودرو در سپریس فقط کافی است ماشین‌تان سالم باشد و بیمه شخص ثالث و مدارک مالکیت خودرویتان را داشته باشید

حتما حالا با خودتان فکر می‌کنید که «اصلا چرا سپریس؟ یعنی خودم نمی‌توانم بدون نیاز به چنین پلتفرمی نسبت به رنت خودرو اقدام کنم؟»

اینجاست که پای موضوع مهم «بیمه» به میان می‌آيد. پوشش بیمه برای کرایه خودرو، یکی از مهم‌ترین خدمات سایت سپریس است. حوادث تحت پوشش بیمه رنت خودرو شامل سرقت کلی ماشین، آتش‌سوزی، تصادف، بلایای طبیعی و آسیب دیدن با اسید، رنگ و مواد شیمیایی دیگر است. اگر قصد دارید خودروی خود را در سپریس به اجاره بگذارید، به شما توصیه می‌کنیم فقط راننده‌های مهمانی را انتخاب کنید که بیمه‌نامه تهیه کرده‌اند.

همچنین سپریس به شما کمک می‌کند تا بدون هزینه کردن در زمینه بازاریابی و جذب مشتری بتوانید ماشین خود را به تعداد خیلی زیادی مهمان نمایش دهید. لازم نیست هر لحظه تلفنتان زنگ بخورد و زمان زیادی را به هماهنگی با اجاره کننده اختصاص دهید. مهمان درخواست رنت را ثبت می‌کند و شما با مراجعه به پروفایل و بررسی سوابق او می‌توانید درخواستش را قبول یا رد کنید.

شما در سپریس به تاریخچه و اطلاعات افرادی که قصد دارند ماشین شما را کرایه کنند دسترسی دارید. در این پلتفرم، نظرات میزبانان و مهمانان ثبت می‌شود و این موضوع به شما امکان می‌دهد تا میزان دقت و مسئولیت‌پذیری هر مهمان را بررسی کرده و خودروی‌تان را به فردی کرایه دهید که از نظرتان قابل اعتماد است. فراموش نکنید پس از تحویل گرفتن خودرو از مهمان، تمام بازخوردهایتان را به‌طور دقیق در صفحه او بنویسید. این کار باعث می‌شود تا سایر اجاره دهندگان خودرو بتوانند از میان مهمانان درخواستی، راحت‌تر انتخاب کنند. از طرفی، سپریس با استفاده از سرویس موردتایید بانک مرکزی، سوابق و رفتارهای مالی اجاره‌ کنندگان را بررسی می‌کند و چنان‌چه فردی با مشکلاتی مثل بدهی‌های بانکی، چک‌های برگشتی و... مواجه باشد، امکان مهمان شدن به او را نمی‌دهد.

نمی‌خواهید ماشین‌تان از شهر خارج شود؟ در سپریس می‌توانید میزان کیلومتر مجاز برای مهمان را تعیین کنید. اگر مهمان بیشتر از میزان تعیین شده از خودروی شما استفاده کرد، می‌توانید مابه‌التفاوت آن را از مبلغ ودیعه او کسر کنید.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |