جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 112817 14:48 1399/07/02
لیبی تولید نفت روزانه خود را به  ۲۶۰ هزار بشکه در روز افزایش داد

لیبی تولید نفت روزانه خود را به ۲۶۰ هزار بشکه در روز افزایش داد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
لیبی تولید نفت روزانه خود را به  ۲۶۰ هزار بشکه در روز افزایش داد

لیبی تولید نفت روزانه خود را به ۲۶۰ هزار بشکه در روز افزایش داد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، شرکت ملی نفت لیبی پیش بینی کرد که هفته آینده تولید افزایش خواهد یافت و به حدود 260 هزار بشکه در روز خواهد رسید. این در حالی است که قبل از رفع محاصره بنادر و میادین نفتی این کشور در پایان هفته گذشته، حدود 100 هزار بشکه در روز نفت تولید می شد.

بر اساس اعلام شرکت ملی نفت لیبی، این شرکت همچنین در حال انجام مقدمات برای ورود نفتکش ها از روز چهارشنبه و حمل نفت خام از بندرهایی که ایمن بوده و توسط گروه های مسلح اشغال نشده باشند، است.

شرکت ملی نفت لیبی گفت: انتقال محموله های نفت خام در ابتدا از بندرهای بریقه و حریقه از سر گرفته می شوند و سپس بارگیری از بنادر دیگر نیز بسته به شرایط امنیتی دنبال می شود. طی روزهای شنبه و یکشنبه، شرکت دولتی نفت لیبی شرایط "فورس ماژور" را در پایانه های نفتی ای که دارای امنیت هستند لغو و اعلام کرد که تولید خود را در برخی از میادین نفتی و همچنین صادرات را آغاز خواهد کرد.

شرکت ملی نفت لیبی در ادامه تأکید کرد که تولید خود را فقط در میادین "امن" و صادرات را نیز از بندرهای "امن" آغاز می کند. خلیفه حفتر فرمانده گروه موسوم به ارتش ملی لیبی که نیروهایش با کمک گروه های وابسته، بنادر نفتی لیبی را از ژانویه محاصره کرده بودند، جمعه پایان محاصره را اعلام کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |