جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 13604 14:07 1394/04/05
لغو یک قانون ضد تولید

لغو یک قانون ضد تولید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
لغو یک قانون ضد تولید

لغو یک قانون ضد تولید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

صنایع دانش‌بنیان درشهرک‌های صنعتی تهران مستقر می شوند

گروه تولید

produces@jahaneghtesad.com  

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان تهران گفت: با ابلاغ مصوبه جدید هیئت وزیران و رفع ممنوعیت از صنایع دانش‌بنیان ، این واحدها می توانند در هر شهرک صنعتی مجاز در داخل محدود شعاع ۱۲۰کیلومتری تهران، مستقر شود.

محمدرضا مس فروش در حاشیه مراسم تقدیر از واحدهای برگزیده صنعت و معدن استان تهران افزود: هم اکنون تقاضاهای بیشماری از جانب واحد های دانش بنیان برای استقرار در شهرکهای صنعتی استان تهران دریافت کرده‌ایم که شرط صدور مجوز برای فعالیت آنها، داشتن معیارها و موازین مصوبه هیئت وزیران است.

وی اضافه کرد: در این باره و با رفع ممنوعیت از طرف هیئت وزیران، صنایع دانش‌بنیان با 4 تا 5 مجوز که شاخصه شناخت از این صنایع است و 700 زیرعنوان صنعتی می توانند در شهرک های صنعتی داخل شعاع و شهرک های فن‌آوری مستقر شوند.

مس‌فروش گفت: یکی از محورهای ابلاغ شده در بحث استقرار صنایع دانش بنیان رعایت مسائل زیست محیطی است که در این مورد با دقت و حساسیت لازم به این فاکتور مهم توجه داریم و ارزیابی های زیست محیطی واحد ها را در هر مقطعی لحاظ می کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بلا استفاده در کارخانجات صنعتی گفت: این بحث هم اکنون با جدیت درحال پیگیری است و بسیار محکم و جدی تلاش داریم به موضوع ورود کرده و با تبلیغات گسترده و اقدامات عملی این ظرفیت بلا استفاده و خلاءهای صنعتی را برطرف کنیم.

مس فروش علت توجه به رونق و راه‌اندازی ظرفیت‌های خالی را جلب نظر سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری بیشتر در واحدهای مورد نظر به منظور افزایش تولید و ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی برای ورود به بازارهای جهانی دانست.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |