جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 112457 09:09 1399/07/01
قیمت انواع کنجاله تعیین شد + جدول

قیمت انواع کنجاله تعیین شد + جدول

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
قیمت انواع کنجاله تعیین شد + جدول

قیمت انواع کنجاله تعیین شد + جدول

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از تسنیم، بر اساس دستور جلسه کارگروه تنظیم بازار قیمت کنجاله سویا و کلزا و دانه های روغنی آن اعلام شد. در مصوبه این جلسه آمده است: «در راستای مصوبات یکصدومین جلسه کارگروه تنظیم بازار و با توجه به افزایش قیمت جهانی دانه های روغنی نسبت به مقطع تعیین قیمت های مصوب قبل و به منظور ایجاد انگیزه در تامین به هنگام کالا، قیمت های محاسباتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در جلسه ارائه و با قیمت های جدید به شرح جدول ذیل موافقت گردید.» بر این اساس قیمت هرکیلوگرم کنجاله سویا از 2450 تومان به 2700 تومان ، دانه روغنی سویا از 24150 به 2650 تومان تعیین گردید؛ همچنین برای کنجاله کلزا نرخ 2550 تومان و دانه روغنی کلزا 2900 تومان تعیین شد.

در تبصره های این مصوبه آمده است: «قیمتهای اعلام شده از تاریخ ابلاغ قابل اجرا بوده ولیکن تغییرات قیمت مشمول فروشهای قطعی صورت گرفته و قبل از ابلاغ مصوبه نمی باشد.

قیمت خوراک دام آماده ( مطابق رویه قبل) و فول فونت پس از ارائه پیشنهاد تشکل ها و انجمنهای ذیربط و تایید از سوی وزارت جهاد کشاورزی، توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان در سامانه 124 اطلاع رسانی خواهد شد.»



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |