پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 115982 12:49 1399/07/27
قانون مناطق آزاد اصلاح می شود

قانون مناطق آزاد اصلاح می شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
قانون مناطق آزاد اصلاح می شود

قانون مناطق آزاد اصلاح می شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معصومه پاشایی بهرام شامگاه شنبه ۲۶ مهر در دیدار با اعضای شورای شهر کیش به کاستی ها و برخی نارسایی های قانون چگونگی اداره مناطق آزاد کشور اشاره کرد و گفت: فراکسیون مناطق آزاد، طرح اصلاح قانون چگونگی مناطق آزاد را به مجلس ارائه کرده است.

به گفته پاشایی بهرام، با گذشت ۲۷ سال از تصویب قانون مناطق آزاد و با توجه به تجارب سه دهه اخیر این مناطق، در اصلاح این قانون باید منافع تولید ملی، اشتغال و توسعه پایدار مناطق آزاد در نظر گرفته شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در این دیدار بر نقش بی بدیل شورای شهر در همکاری و تعامل با نمایندگان مجلس و اعضای فراکسیون مناطق آزاد برای اصلاح برخی موارد قانون مناطق آزاد اشاره داشت و خاطر نشان کرد: موضوعات معیشتی، اشتغال ساکنان و توسعه همه جانبه مناطق آزاد از جمله مسائل مورد توجه فراکسیون مناطق آزاد است.

در ابتدای این دیدار که در محل دفتر شورای شهر کیش برگزار شد، محمد طاهری رییس شورای شهر کیش ضمن ارائه گزارش کوتاهی از برنامه ها، عملکرد و اهداف این شورا؛ از رییس فراکسیون مناطق آزاد و دیگر نمایندگان مجلس درخواست کرد نسبت به قوانینی که منجر به توسعه، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و معیشت مردم می شود و همچنین اصلاح موضوع اخذ مالیات از کارکنان و کارمندان مناطق آزاد مصوباتی داشته باشند.

شایان ذکر است: شورای شهر کیش از پنج عضو "محمد طاهری،ایرج شرف زاده بدریه بحرینی، محمد شرفی و محمد جاسم پور " تشکیل شده و آخرین سال فعالیت خود را سپری می کند.

جزیره کیش با ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در آب های خلیج فارس و در استان هرمزگان واقع شده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |