جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 141059 11:27 1400/02/21
فعالیت 60 هزار شرکت دانش‌بنیان در سراسر کشور

فعالیت 60 هزار شرکت دانش‌بنیان در سراسر کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
فعالیت 60 هزار شرکت دانش‌بنیان در سراسر کشور

فعالیت 60 هزار شرکت دانش‌بنیان در سراسر کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، محمدصادق خیاطیان یزدی در مراسم امضای چهار قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه و مخابراتی بنادر کشور با شرکت‌های دانش بنیان با بیان اینکه یک دهه از قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور می‌گذرد، افزود: هم‌اکنون از اعتمادی که به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود و با افزایش توانمندی‌های این شرکت‌ها، به خوبی پیداست که فضای کاری چقدر تغییر کرده است.

رییس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه و مخابراتی بنادر کشور، مورد نیاز و خواست دستگاه‌های اجرایی است و امیدواریم از این طریق بتوانیم بسترهای فرهنگ خرید از داخل را در کشور نهادینه کنیم.

اقدمات سازمان بنادر برای تامین انواع تجهیزات بندری و دریایی از داخل کشور

در این مراسم همچنین «محمدرضا الهیار» معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: سازمان بنادر به عنوان مرجع دریایی کشور، برای تامین ایمنی آب‌راهه‌ها به تجهیزات خاصی نیاز دارد که در نظر داریم این تجهیزات را از توان و تخصص داخلی تامین کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: با دستور کار قرار گرفتن تامین تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی مورد نیاز سازمان بنادر از طریق توان داخلی، کمیته‌ راهبری در این زمینه تشکیل شد.

الهیار تاکید کرد: سازمان بنادر همچنین در سال‌های گذشته اقدم‌های ارزنده‌ای برای تامین و تهیه انواع تجهیزات بندری و دریایی از طریق ساخت در داخل کشور را شروع کرده است که از نظرحمایت و پشتیبانی از شرکت‌های تولیدگر ایرانی، قابل توجه است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |