پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 165407 15:10 1400/09/22
فعالیت مجدد سایت ایران خودرو در سنگال

فعالیت مجدد سایت ایران خودرو در سنگال

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
فعالیت مجدد سایت ایران خودرو در سنگال

فعالیت مجدد سایت ایران خودرو در سنگال

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از فارس، کیانوش پورمجیب در این باره گفت: با تمدید کنوانسیون معافیت گمرکی از سوی دولت سنگال، اقدامات لازم برای فعال سازی مجدد سایت تولیدی ایران خودرو در این کشور موسوم به «سنیران‌اتو»، انجام و در نهایت منجر به تولید و عرضه محصولات ایران خودرو به بازار شد. 

وی با اشاره به راهبرد فعلی ایران خودرو در حوزه صادرات مبنی بر توسعه سهم بازار برون مرزی ایران خودرو، حمایت همه‌جانبه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ایران‌خودرو را عامل مهمی در احیای سایت سنگال ارزیابی کرد و افزود: با ساماندهی سایت تولیدی «تیس» و «داکار» موفق به از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تولیدی در سنگال می‌شویم. 

پورمجیب با بیان این که در مرحله نخست تولید سمند با کاربری تاکسی آغاز شده،‌ افزود: سایر محصولات نیز در حال معرفی به بازار سنگال برای بررسی نیاز و سلایق مشتریان این کشور است. 

وی با بیان این که با وجود محدودیت‌های بین‌المللی،‌ تلاش‌های ایران خودرو برای احیای این سایت به ثمر نشسته،‌ اظهار کرد:‌ حمل و ارسال محموله‌های سفارش‌گذاری شده از سوی طرف سنگالی صورت گرفته و مونتاژ و عرضه سمند تاکسی آغاز شده است. 

معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو از ارسال محموله دوم برای مونتاژ خودرو خبر داد و گفت: با فعال سازی سایت سنگال،‌ اهداف صادراتی در منطقه آفریقا را با سهولت بیش‌تری دنبال خواهیم کرد. 

وی افزود: در حال برنامه‌ریزی برای صادرات سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به سنگال از جمله محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین و موتور سیکلت نیز هستیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |