جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 7348 15:22 1393/09/04
فراخوان وزیر ارتباطات:بسیجیان وارد شبکه های اجتماعی شوند

فراخوان وزیر ارتباطات:بسیجیان وارد شبکه های اجتماعی شوند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
فراخوان وزیر ارتباطات:بسیجیان وارد شبکه های اجتماعی شوند

فراخوان وزیر ارتباطات:بسیجیان وارد شبکه های اجتماعی شوند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه امورزیربنایی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تفکر بسیجی که برگرفته از تفکر عاشورایی است، هر کجا حضور یافته تاثیرگذار بوده لذا باید بسیجیان در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند.

محمود واعظی روز سه شنبه به مناسبت هفته بسیج در تجمع بزرگ دو هزار نفری بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: اگر در فضای مجازی حضور نداشته باشیم فساد در فضا بروز می کند بنابراین به دنبال این هستیم که شبکه های اجتماعی را بومی کنیم تا سرورهای آن در داخل کشور باشد.

وی با ذکر مثالی ادامه داد: در زمان بستری شدن رهبر معظم انقلاب در بیمارستان 400 میلیون پیامک برای سلامتی ایشان توسط کاربران ارسال شد، بنابراین اگر علاقه مند و انگیزه به مسائل اعتقادی و فرهنگی داشته باشیم این توانایی را داریم که فضای مجازی کشور را تحویل بگیریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: بسیجیان باید بتوانند فرهنگ عاشورایی را سرلوحه کار خود قرار دهند و یکی از پیام های عاشورا پیام تعبد و پیوندی است که بین دنیا و آخرت انسان ها ایجاد می کند و به نوعی پیوند ولایتمداری است.

واعظی افزود: پیام دیگری که می تواند در فرهنگ و اندیشه بسیجی اثرگذار باشد وفاداری، آزادی و شجاعت است و بسیج زمانی موفق است که پیوند عملی خود را با فرهنگ عاشورایی برقرار کند.

وی تصریح کرد: نمی توانیم تنها با شعار مباحث را مطرح کنیم بنابراین باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم وقتی خوب عمل کنیم مردم متوجه می شوند که در اندیشه ما چیست و تاثیرات آن چند برابر خواهد بود.

وزیر ارتباطات درباره تلاش های صورت گرفته از سوی مخالفان برای عدم تحقق مذاکرات هسته ای گفت: با وجودی که خیلی تلاش شد در این مسیر میان مردم تفرقه ایجاد کنند اما دیدیم که در انتخابات 24 خرداد سال گذشته مردم به صحنه آمدند و مطابق آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، حماسه سیاسی دیگر را برای کشور خلق کردند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |