شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13314 13:32 1394/03/25
فراخوان جشنواره «کتاب سال رضوی» در بین ۳۵۰۰ ناشر داخلی و خارجی

فراخوان جشنواره «کتاب سال رضوی» در بین ۳۵۰۰ ناشر داخلی و خارجی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
فراخوان جشنواره «کتاب سال رضوی» در بین ۳۵۰۰ ناشر داخلی و خارجی

فراخوان جشنواره «کتاب سال رضوی» در بین ۳۵۰۰ ناشر داخلی و خارجی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

در راستای مشارکت و حضور آثار برتر حوزه فرهنگ رضوی، فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی، از طریق پست برای بیش از ۳۵۰۰ ناشر سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، دبیر اجرایی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با اعلام این خبر گفت: هشتمین فراخوان جشنواره برای ناشران داخلی، ناشران الکترونیکی، نمایندگی ناشران خارجی، تشکل های صنفی نشر، مراکز آموزشی و پژوهشی و موسسات و نهادهای مرتبط ارسال شد.

مهدی قیصری نیک خاطرنشان کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ منوّر رضوی،گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره، زندگی و ابعاد مختلف شخصیت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده آن‌ها از اهداف برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی است.

وی با بیان اینکه هشتمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی  با محتوای تألیف، ترجمه و پایان‌نامه با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، به مناسبت میلاد باسعادت عالِم آل محمد، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) و ولادت با برکت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌اللّه‌علیها)، هم‌زمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‏ها، موزه‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود، اظهار داشت: هشتمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی شامل بخش های مختلفی مانند کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان نامه برتر، ناشر برتر و آثار شایسته چاپ می شود و آثار ارسالی باید دارای یکی از بخش های پنجگانه با موضوع امام رضا علیه السلام و خاندان آن حضرت باشد که طی سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ انتشار یافته است.

وی افزود: آثار ارسالی با موضوع امام رضا(ع) و خاندان ایشان؛ ‌حضرت جواد الائمه(ع)، حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، حضرت احمد بن موسی الکاظم «شاهچراغ»(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)‌، در هر یک از بخش‌های پنجگانه، در جشنواره شرکت مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.

گفتنی است؛ نویسندگان، ناشران و علاقه مندان به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این جشنواره به نشانی http://ketabsal.aqlibrary.ir  مراجعه کنند



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |