سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 112230 20:40 1399/06/30
فتنه احمدی نژاد از شیپوردشمنان انقلاب دمید

فتنه احمدی نژاد از شیپوردشمنان انقلاب دمید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
فتنه احمدی نژاد از شیپوردشمنان انقلاب دمید

فتنه احمدی نژاد از شیپوردشمنان انقلاب دمید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

هرچند به دور از ذهن و باور نیست وقتی افراد حقیر و نوکیسه و تازه به دوران رسیده از مرکب بر زمین بیفتند.
برای سوار بر مرکب شدن، حاضرند دست به هر کاری بزنند. محمود احمدی نژاد شخصی ناشناخته در سطح ملی که با استفاده ابزاری و ناعادلانه از تلویزیون ضرغامی، دیوانه وار به شخصیت های زحمت کشیده انقلاب حمله کرد و هر چه دلش خواست گفت.
تا خود را مطرح و منجی مردم معرفی کند.
هر چند با هوچی گری و تظاهر نزدیکی رفتار به شخصیت شهید رجایی موفق به فریب ملت و کسب قدرت شد.
اما در مسیر فریبنده قدرت و ثروت، خود بازیچه افرادی شد و آرام آرام ماهیت خود را نشان داد.
احمدی نژادی که روزی با سردادن شعارهای انقلابی و سرباز ولایت بودن، ملت او را یار و یاور انقلاب و حامی مستضعفان و محرومان می دانستند، در دام مشایی هایی گرفتار گشت و گمراهی نصیبش شد.
محمود احمدی نژاد که پس از حدود هشت سال دوری از پاستور، این روزها دست به هر کاری می زند تا اعلام موجودیت کند.
متاسفانه این‌بار بسیار ناسنجیده و عجولانه در دام، معاندین و مخالفین انقلاب اسلامی گرفتار شده و طی مصاحبه با رسانه ای ضدانقلاب و دشمنان قسم خورده نظام، مسیری را انتخاب کرد که خود را در چشم ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی، خوار و خفیف نمود.
رادیو فردا که از جمله رسانه های حامی تحریم و فشارهای حداکثری علیه ملت ایران است، جلوس و جایگاه محمود احمدی نژاد شد، که روزی شعارهای انقلابی سر می داد.
رادیو فردا یک ایستگاه رادیویی فارسی زبان است که به هزینه کنگره آمریکا و تحت نظر آژانس رسانه‌های جهانی ایالات متحده اداره می‌شود، این رادیو شاخه ای اروپایی نیز دارد که مرکز آن در پراگ، پایتخت جمهوری چک قرار دارد.
رادیو فردا که با بودجه سالانه‌ میلیون ها دلاری از کنگره آمریکا، خبرها و گزارش‌هایی از رویدادهای سیاسی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی ایران و جهان را در کنار مجموعه‌ای برگزیده از موسیقی ایرانی و غربی، هفت روز هفته، در تمام ساعات شبانه روز، پخش می کند، برای تخریب و ضربه زدن به نظام و انقلاب و فرهنگ اسلامی ملت شریف ایران،یک لحظه درنگ نمی کند.
به راستی چرا احمدی نژاد برای گفتگو در رسانه های جهانی به سراغ رادیو فردا رفت، یا اینکه مدیران رادیو فردا از تفکرات درونی احمدی نژاد اطلاع کامل داشته و ناپایداری ذهنی و فکری او را بهانه خوبی دانسته و از طرق واسطه های نزدیک به رئیس جمهور سابق، به سراغش آمدند و محمود احمدی نژاد از هول حلیم شیرجه زنان خود را به ته دیگ انداخت و سوخت.
این حرکت نابخردانه احمدی نژاد چه هدفي را دنبال می کرد. قهر و لجاجت با نظام و انقلاب، پشت کردن به ملت شهیدپرور ایران، مطرح نمودن خود پس از هشت سال دوری از قدرت به هر قیمیتی، آیا باز هم می خواهد برای کانديداتوری رياست‌جمهوری در 1400 ثبت نام کند.
ساده اندیشی است که فرض کنیم مصاحبه یک سیاستمدار با رسانه معاند و مخالف انقلاب، از چشم تیزبین شورای محترم نگهبان به دور بماند. پس چرا کسی که خود و حلقه اطرافیانش را عقل کل می پندارد، دست به چنین اشتباه کودکانه ای می زند یا صبر و طاقتش برای مرکب سواری پاستور طاق شده، يا با علم به اينکه ديگر قرار نيست او صاحب کليد پاستور شود، حاضر است ارزشها را بی ارزش و بی ارزشی ها را ارزش جلوه دهد و در برابر آرمان های انقلاب اسلامی و خون سرخ شهدا، قدعلم کند و به مجادله به پردازد.
شاید هم می داند رفتار و کردارش موجب سقوط جایگاه سیاسی اجتماعی اش در کشور شده است، حال سعي در جلب گروه‌های معاند و ضد انقلاب در خارج از کشور بعنوان هواداران جدیدش دارد.
چراکه هواداران سابق احمدی نژاد دیگر تاب اظهارات و اقدامات مرموزانه و ناسنجیده اش را ندارند و از حمايت گذشته خود اعلام برائت می کنند، شايد هم تمايل دارد با برهم‌ زدن قواعد سياسی و خط‌ قرمزهای تعيين‌شده، بازی خودشیفتگی راه بیندازد و خود را متفاوت تر از دوران ریاست جمهوری نشان دهد.
هرچند این روزها تلاش زيادی مي‌کند تا منکر اتفاقات دوران ریاست جمهوری شود و آنچه در زمان او رخ داده است، از جمله فيلتر شبکه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوک و توئيتر و خاک و خاشاک خواندن مردم. را کتمان یا اظهار بی اطلاعی می کند.
شاید احمدی نژاد هم مانند حسن روحانی در هنگام حوادث و اتفاقات شب جمعه خواب بوده و بعدا که بیدار شده متوجه اوضاع شده است.
احمدی نژاد می‌توانست صحبت هایش را از طریق دیگر رسانه‌ های خارجی یا چون گذشته کلیپ های ضبط شده توسط تیم رسانه ای خود، منتشر کند.
رئیس جمهور سابق کشورمان طی مصاحبه ای که انجام داد، علاوه بر حرفهایی که بیان کرد، به رسانه‌ای که حامی تحریم دارویی ایران است و سال ها دست در جیب دشمنان قسم خورده‌مان دارد، وجاهت و اعتبار بخشید.
به گلناز اسفندیاری، مجری رادیو فردا که از فعالان و تلاشگران رسانه براندازان سلطنت طلب است، رسمیت داد و به سادگی سهوا و یا زیرکی عمدا در پایان گفتگویش برای رسانه ضدانقلاب آرزوی موفقیت کرد.
هر چند احمدی نژاد با نوشتن نامه به ولیعهد کودک کش سعودی بدون اشاره به جنایات آل‌سعود،در این مصاحبه از خود دفاع کرد و گفت هر انسانی می تواند در جهت صلح و دوستی و امنیت تلاش کند.
به راستی تغییر ماورای درجه ای، احمدی نژاد که روزی خود را مدافع مردم مظلوم فلسطین و لبنان می نامید، ولی امروز قاتل کودکان یمن را برادر می‌خواند، جای تعجب و شگفت نیست که رئیس جمهور سابق کشورمان با تغییر موضوع و افکار تحمیل شده بر خود، هم ‌صحبت رسانه قاتلین سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی شود.
در روزگاری که مدعیان شرافت عربی با رژیم صهیونیستی صلح اجباری می کنند، مصاحبه احمدی نژاد با رسانه های منتصب به سازمان سیا(«سی‌آی‌اِی») که عامل ترور شخصیت های نظامی انقلابی سیاسی کشورمان بوده است و سال ها است تحریم های اقتصادی نظامی و حتی دارویی بر ملت ایران تحمیل کرده است، دریغ از هوش و ذکاوت سیاسی احمدی نژاد، که به سادگی در دام رادیو فردا گرفتار می شود.
جناب احمدی نژاد هر چند می دانم دوری از مرکب قدرت، رفتار شما را تغییر داده است، خدمت به مردم شریف ایران زمین، تنها از مسیر پاستور و بهارستان نیست، در جایگاه های دیگر نیز می‌توان خادم شایسته ای برای مردم باشید.
هر چند امام امت فرمودند رابطه آمریکا با ایران همانند رابطه گرگ و میش است و وای به حال روزی که رسانه های استکباری از مسئولین ما تمجید کنند، چه رسد به آنکنه شما هم کلام و همراه دشمنان قسم خورده انقلاب شده اید.
پوشیدن جامه فریب بر تن خود نه تنها زیبا نیست بلکه بسیار زشت و ناپسند است، مردم ایران اسلامی همیشه در سخت ترین شرایط و بازی های فریبکارانه افراد فرصت طلب سیاسی، خادم و خائن را به خوبی شناخته و از هم جدا کرده، پس بدان مدافعان راستین ملت انقلابی ایران، سردار سلیمانی ها، شهید رجایی ها، باهنرها، صیادها، متوسلیان ها، همدانی ها وسردار شهید خسرو محمدعلیزاده های شهرم ترکالکی هستند.
آنانکه از همه چیز خود گذشتند تا به انقلاب اسلامی ملت عزیز ایران آسیبی نرسد، نه مانند شما که تفکرتان این است ملت فدای شما گردد، هر چند با این بازی های سیاسی نمی توانید اختلاسگران دولت خود را در ذهن مردم به فراموشی سپرده و تبرئه کنید.
روزی که مقام معظم رهبری به شما فرمود؛ انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است، امروز مصاحبه شما با رادیو فردا موجب برائت و دوری و ندامت هواداران دیروز شما گشت.
‏ملت هوشیار و بیدار است، پس آب به آسیاب دشمنان انقلاب نریزید، که اگر آتش سینه‌ جوانان انقلابی آتش به اختیار شعله ور گشت، جای شما هم کنار بنی صدر هاست، گویا نمیدانی که پدر کشته را، کِی بود آشتی.
رضاحسین زاده ترکالکی – تحلیلگر سیاسی



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |