جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 4539 15:18 1393/05/24
علوي: سياست وزارت اطلاعات جذب حداکثري و دفع حداقلي است

علوي: سياست وزارت اطلاعات جذب حداکثري و دفع حداقلي است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
علوي: سياست وزارت اطلاعات جذب حداکثري و دفع حداقلي است

علوي: سياست وزارت اطلاعات جذب حداکثري و دفع حداقلي است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

وزير اطلاعات گفت: امروز وزارت اطلاعات سياست جذب حداکثري و دفع حداقلي را دنبال مي کند و آناني که قصد سلب امنيت جامعه را دارند، از خشم سربازان گمنام امام زمان(عج) در امان نخواهند بود.


 به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمود علوي روز جمعه در مراسم گراميداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن در سالن آمفي تئاتر دانشگاه آزاد اسلامي واحد فيروزکوه اظهارکرد: عزت و اقتدار امروز ايران اسلامي به برکت جانفشاني جانبازان، ايثارگران و خانواده هاي شهدا و خون پاک شهيدان است.
وي گفت: زنده نگهداشتن ياد شهدا موجب جريان داشتن فرهنگ شهادت در جامعه است و به فرموده امام راحل (ره) ?ملتي که شهادت دارد اسارت ندارد
وزير اطلاعات افزود: ملتي که از مرگ بترسد تسليم قدرت ها مي شود و زمينه تسلط زورگويان و ديکتاتورها را براي خود فراهم مي کند.
وي خاطرنشان کرد: به فرموده امام صادق(ع) ملتي که از خدا بترسد خداوند همه چيز را از او مي ترساند و رعب و صلابتش را بر دل همه حکمفرما مي کند
نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري تصريح کرد: امروز صلابت ايران اسلامي بر دل دشمنان نشسته و آمريکا، اسرائيل غاصب و ساير قدرت ها از آن مي ترسند.
وي ادامه داد: امنيت امروز کشور به برکت مجاهدت هاي خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) و فرهنگ ايثار، شهادت، وحدت و انتظار مردم است.
وزير اطلاعات گفت: بزرگان اسلام و رهبران جامعه اسلامي هرگاه تهديد به خطر شدند، با پذيرفتن آن هيچگاه زير بار ذلت نرفتند.
وي تاکيد کرد: اسلام انسان هاي با عزت، با شرافت، ملت عزيز و سربلند مي آفريند و امروز ملت ايران اسلامي عزتمندي خود را از اين فرهنگ به دست آورده است.
حجت الاسلام علوي يادآور شد: قبل از قيام امام خميني (ره)، طاغوت به خود اجازه مي داد به هويت اسلامي ملت دست اندازي کند اما زماني که بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي پرچم شهادت به دست گرفت، شهادت را در رگ هاي جامعه به حرکت در آورد و ورق برگشت.
نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري افزود: عزت ايراني که تا ديروز به سياست هاي بيگانگان به بازي گرفته مي شد، جاي خود را به سخن از آزادگي و شهادت داد.

وزير اطلاعات گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامي، فلسطيني ها ابتدا سنگ برداشتند و سپس تبديل به تير و کمان، فلاخن و گلوله شد و امروز گلوله ها به موشک مبدل شده و قلب اسرائيل غاصب را نشانه گرفته است.
وي خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات به تبعيت از سياست هاي دولت، عرصه فعاليت را براي همه آناني که پيرو ولايت مطلقه فقيه و قانون اساسي اند فراهم مي کند تا اردوگاه نظام اسلامي فعال تر شود.
عضو مجلس خبرگان رهبري در خاتمه تصريح کرد: امروز وزارت اطلاعات سياست جذب حداکثري و دفع حداقلي را دنبال مي کند و آناني که قصد سلب امنيت جامعه را دارند از خشم سربازان گمنام امام زمان(عج) در امان نخواهند بود.
به گزارش ايرنا، وزير اطلاعات پس از اين مراسم براي شرکت در يادواره شهداي روستاي ?اندريه? از توابع بخش ?ارجمند? شهرستان فيروزکوه به اين خطّه سفر کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |