شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 171602 08:06 1400/11/16
عرضه ۱۰ هزار تومانی سیب زمینی از امروز

عرضه ۱۰ هزار تومانی سیب زمینی از امروز

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
عرضه ۱۰ هزار تومانی سیب زمینی از امروز

عرضه ۱۰ هزار تومانی سیب زمینی از امروز

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد، علیرضا رضازاده امروز جمعه ۱۵ بهمن ماه در گفتگوی خبری ساعت ۱۳ برنامه شبکه خبر با موضوع "تامین بازار محصولات کشاورزی"، گفت: از فردا سیب‌زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان در همه میادین تره‌بار، به مصرف کنندگان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: مصوبه مجوز امکان ورود ۱۰۰ هزار تن سیب‌زمینی به کشور در صورت نیاز صادر شده است که می‌تواند کمک کننده باشد.

مشاور وزیر با اشاره به عرضه ۲۰۰ هزار تن برنج خارجی مخصوص شب عید در کشور گفت: مصوب شده است این میزان برنج برای شب عید از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز فروش توزیع شود.

وی به مصوبات عرضه برنج ایرانی اشاره و تصریح کرد: در این خصوص مصوب شده است که اتحادیه‌های مربوط به حوزه برنج طی هفته آینده عرضه گسترده برنج ایرانی را نیز در دستور کار قرار دهند تا موردی در این زمینه بوجود نیاید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با هشدار جدی به مردم در خصوص دلالان و تشویش اذهان عمومی، گفت: باید حواسمان به دلالان و کارشکنی‌های برخی از افراد باشد. مردم بدانند که ما محکم پای کار تامین محصولات کشاورزی هستیم و هیچ کمبودی نیست.

وی ادامه داد: اگر رسانه‌ها همکاری لازم را داشته باشند و مردم نیز مراقب باشند، افرادی که با قصد سودجویی، گرانی ساختگی درست می‌کنند، نمی‌توانند به این هدف دست یابند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |