پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 110100 10:16 1399/06/05
عرضه اولیه یک شرکت برقی در هفته آینده

عرضه اولیه یک شرکت برقی در هفته آینده

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
عرضه اولیه یک شرکت برقی در هفته آینده

عرضه اولیه یک شرکت برقی در هفته آینده

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از تسنیم، تعداد 450 میلیون سهم شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس معادل 15درصد سهام این شرکت، سه‌‌‌شنبه هفته آینده(11 شهریور) به‌عنوان هفدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در بازار اول فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 1830تا 1850تومان برای هر سهم و با سهمیه 150سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بورس بهگزین و متعهدین عرضه نیز شرکت کارگزاری بورس بهگزین و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا هر یک به میزان 25 درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

گفتنی است تعداد 450 میلیون سهم شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس در حالی سه‌‌شنبه آینده عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، 420میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 30میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |