پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 127065 12:08 1399/10/10
طلای جهانی به 1887 دلار رسید

طلای جهانی به 1887 دلار رسید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
طلای جهانی به 1887 دلار رسید

طلای جهانی به 1887 دلار رسید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۸۸۳ دلار و ۸۸ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز دوشنبه پس از موافقت ترامپ با بسته کمک مالی کرونایی و هزینه مالی دولت فدرال به ارزش ۲.۳ تریلیون دلار، حداکثر ۱.۳ درصد صعود کرده بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۸۸۷ دلار و ۴۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز سه شنبه با ۰.۱ درصد افزایش، در ۱۸۸۲ دلار و ۹۰ سنت بسته شده بود.

به گفته مایکل لانگفورد، مدیر شرکت ایرگاید، دلار ضعیفتر برای ایجاد یک روند صعودی کوچک و حفظ اعتماد به طلا کافی است. شاخص دلار ۰.۲ درصد کاهش یافت و نزدیک به پایینترین حد خود در بیش از دو سال گذشته ایستاد. عقبگرد دلار در پی واکنش معامله گران به تصمیم میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا برای متوقف کردن رای گیری درباره افزایش چکهای کمکی به ۲۰۰۰ دلار روی داد.

طلا پناهگاه امن دارایی در برابر تورم و کاهش ارزش پول است که نتیجه اقدامات محرک مالی و پولی گسترده برای مقابله با پیامدهای همه گیری ویروس کرونا بر اقتصاد بوده است. بر اساس گزارش رویترز، افزایش جهانی موارد ابتلا به ویروس کرونا ادامه دارد و نخستین مورد ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در آمریکا شناسایی شده و آمار مبتلایان در انگلیس به رکورد بالایی صعود کرده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۷ درصد افزایش، به ۲۶ دلار و ۳۷ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۱.۴ درصد افزایش، در ۱۰۶۴ دلار و ۵۰ سنت ایستاد. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۸ درصد افزایش، به ۲۳۴۶ دلار و ۱۸ سنت رسید.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |