جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 118110 14:29 1399/08/12
طرح آبرسانی سرخه با ۱.۱ هزار میلیارد ریال افتتاح شد

طرح آبرسانی سرخه با ۱.۱ هزار میلیارد ریال افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
طرح آبرسانی سرخه با ۱.۱ هزار میلیارد ریال افتتاح شد

طرح آبرسانی سرخه با ۱.۱ هزار میلیارد ریال افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به مناسبت افتتاح طرح آبرسانی به شهرستان سرخه آمده است: به برکت ماه مبارک ربیع و میلاد حضرت خاتم انبیاء و فخر اولیا حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) و گرامی‌داشت و تبریک این ایام فرخنده، شاهد تحقق یکی دیگر از وعده‌های دولت تدبیر و امید به شما مردم ولایتمدار و سختکوش شهرستان سرخه هستیم.

در ادامه این پیام آمده است: پروژه آبرسانی به شهرستان سرخه، شامل ده‌ها کیلومتر خط انتقال و احداث مخازن مختلف ذخیره و فشارشکن، ایستگاه‌های پمپاژ و سایر تاسیسات فنی موردنیاز، از جمله طرح‌های مهمی است که با وجود شرایط دشوار و پیچیدگی‌های فنی مختلف، بدلیل نیاز منطقه و ضرورت چاره‌اندیشی برای آن، با سرعتی مناسب طراحی و به اجرا درآمد.

رئیس جمهوری در این پیام تاکید کرد: تامین آب مورد نیاز در منطقه بواسطه قرار گرفتن در حاشیه دشت کویر و به تبع آن کمبود نزولات جوی، در طول تاریخ از اهمیت مضاعفی برخوردار بوده است و مردم فهیم ضمن سازگاری با این شرایط اقلیمی با صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف و هدر دادن آن، همواره قدردان این نعمت بزرگ الهی بوده‌اند و در آینده نیز همین رویه مبارک را ادامه خواهند داد.

در پایان این پیام آمده است: امید است در سایه عنایات پیامبر بزرگ اسلام(ص) با اجرای این طرح، علاوه بر ایجاد آرامش خیال و اطمینان خاطر شما همشهریان عزیز، با تلاش و پایمردی بیش از پیش، شاهد آبادانی و توسعه شهرستان و آینده‌ای روشن برای فرزندانمان باشیم. از خداوند بزرگ سلامتی و توفیق همگان را مسئلت می‌نمایم.

طرح آبرسانی سرخه با ۱.۱ هزار میلیارد ریال افتتاح شد
رضا اردکانیان وزیر نیرو، امروز، به منظور افتتاح طرح تامین آب پایدار شهرستان سرخه به همراه ۱۳ روستای شهرستان فیروزکوه به استان سمنان سفر کرده است.

طبق گفته محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و بهره‌برداری از طرح آبرسانی به شهرستان سرخه در استان سمنان هزینه شد.

طرح تامین آب پایدار شهرستان سرخه در سفر دوم حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به استان سمنان تصویب شد و پس از انجام مطالعات لازم و بررسی‌های کارشناسی، اجرای طرح با هدف تامین آب ۱۳ روستای شهرستان فیروزکوه و تامین آب شهر سرخه ابلاغ شد.

شهرستان سرخه در ۱۷۰ کیلومتری شرق تهران قرار دارد و با مرکز استان سمنان ۲۰ کیلومتر فاصله دارد، این شهرستان از شمال با شهرستان فیروزکوه استان تهران و از جنوب با اصفهان و کویر لوت از غرب با شهرستان آرادان و گرمسار و از شرق با شهرستان سمنان و مهدیشهر همسایه است. جمعیت شهرستان سرخه در سرشماری نفوس و مسکن ۱۳۹۵ به تعداد ۱۵ هزار و ۳۳۰ نفر برآورد شد که بیش از پنج هزار و ۱۴۰ نفر از آن در مناطق روستایی زندگی می کنند.

هرهفتهالفبایران عنوان پویشی است که اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است و در بیست و هفتمین هفته از این پویش طرح‌ آبرسانی به شهرستان سرخه با اعتبار یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در استان سمنان با حضور وی افتتاح شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |