جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 7187 14:01 1393/09/01
ضعف آموزش هاي مديريتي در صنعت از دلايل کاهش بهره وري است

ضعف آموزش هاي مديريتي در صنعت از دلايل کاهش بهره وري است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ضعف آموزش هاي مديريتي در صنعت از دلايل کاهش بهره وري است

ضعف آموزش هاي مديريتي در صنعت از دلايل کاهش بهره وري است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه توليد: موسس کانون علمي پژوهشي مخترعان و نخبگان ايران گفت : صاحبان صنايع قبل از دريافت جواز تاسيس بايد آموزش مديريت ببينند‎.

‎فرهاد خاجوئي با بيان اينکه ضعف آموزش هاي مديريتي در بخش صنعت يکي از دلايل کاهش بهره وري است افزود : حوزه صنعت به برنامه جامع آموزشي نياز دارد که مي توان اين آموزش ها را بصورت دوره هاي فشرده و پيش از صدور مجوزهاي صنعتي ارائه داد‎.
‎وي تصريح کرد : پس از پايان دوره هاي آموزشي مي توان گواهي تاييد صلاحيت مديريت صادر کرد و شماره اين گواهي آموزشي را در جواز تاسيس واحد صنعتي درج کرد و به اين ترتيب مانع از ورود افراد غير متخصص به حوزه صنعت شد‎.
‎گفتني است ؛ مهندس فرهاد خاجوئي از جمله مخترعين و مبتکرين با ثبت رسمي و قانوني چندين اختراع و از موسسين کانون علمي پژوهشي مخترعان و نخبگان ايران و همچنين از هم قطاران استاد علي پوريايي پدر اختراعات ايران و مقام مديريت شايسته توليد دهه 1360 در راه اندازي و فعال سازي کارخانجات صنعتي و نگارش شرح وظايف در مديريت استراتژيک اسلامي و چيدمان و طبقه بندي مشاغل و خطوط توليد ماشين آلات و عضو کانون طراحي مهندسي مونتاژ ايران است‎.
‎صدور بيش از 10 هزار و 500 فقره جواز تاسيس صنعتي
اين در حالي است که براساس آمارهاي اعلام شده طي 7 ماهه منتهي به مهر ماه سال جاري به تعداد 10 هزارو 566 فقره جواز تاسيس صنعتي با پيش بيني سرمايه گذاري بالغ بر 705 هزارو 619 ميليارد ريال توسط وزارت صنعت، معدن وتجارت صادر شد‎.
‎وزارت صنعت، گزارش داد: در اين مدت پيش بيني اشتغال‌زايي جوازهاي تاسيس صنعتي صادر شده 235 هزارو 910 نفر بوده است‎.‎طي 7 ماهه امسال بيشترين تعداد جواز تاسيس صادر شده در استان‌هاي آذربايجان شرقي و فارس بوده است‎.
‎در اين مدت بيشتر پيش بيني سرمايه گذاري براي جوازهاي تاسيس صنعتي صادر شده متعلق به استان چهار محال و بختياري است‎.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |