جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 116351 14:23 1399/07/29
ضرورت آمادگی برای استقبال از گردشگران در پساکرونا

ضرورت آمادگی برای استقبال از گردشگران در پساکرونا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ضرورت آمادگی برای استقبال از گردشگران در پساکرونا

ضرورت آمادگی برای استقبال از گردشگران در پساکرونا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در دیدار با اعضای جامعه هتلداران قشم، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در تمام نقاط کشور و توقف گردشگری و مسافرت موجب خسارت به بسیاری از فعالان حوزه گردشگری شده و منطقه آزاد قشم نیز از موارد مستثنی نیست، با این حال باید شرایط برای استقبال از گردشگران در دوران پساکرونا آماده شود.

وی ادامه داد: جامعه هتلداران و دیگر فعالان حوزه گردشگری جزیره قشم می توانند براساس شرایط فعلی و سناریوهایی که سازمان منطقه آزاد قشم برای دوره کرونا و پساکرونا طراحی کرده با این سازمان همکاری داشته و طرح  ها و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: در روزهایی اقتصاد کشور همچنان درگیر اثرات منفی شیوع ویروس کرونا است، باید با برنامه ریزی، انتقال آموزش های لازم و حفظ استاندارد فضایی مناسب در جهت ارتقا جایگاه ملی و بین المللی هتل ها و اقامتگاه های قشم ایجاد کرد.

به گفته مومنی؛ با همفکری و همکاری بخش های مختلف منطقه آزاد قشم و ویژه بخش خصوصی، می توان برای جبران خسارت ناشی از بحران شیوع کرونا بر صنعت و اقتصاد فعالان گردشگری جزیره برنامه ریزی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برخی تخفیف ها و معافیت ها برای واحدهای گردشگری فعال در قشم در نظر گرفته شده و با مذاکرات و رایزنی های انجام شده واحدهای مختلف امکان استفاده از اعتبارات و تسهیلات کم بهره پیش بینی شده از سوی دولت نیز برای فعالان حوزه اقتصادی و گردشگری جزیره فراهم شده است.

براساس این گزارش، اعضای انجمن هتلداران قشم نیز در این جلسه با اشاره به تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد هتلداری جزیره، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را پیرامون عبور از این بحران آماده شدن برای حضور گردشگران در آینده مطرح کردند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |