پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 117212 12:29 1399/08/06
صنعت برق جهت تجاری‌سازی 35 طرح نوآورانه  به بازار معرفی کرد

صنعت برق جهت تجاری‌سازی 35 طرح نوآورانه به بازار معرفی کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
صنعت برق جهت تجاری‌سازی 35 طرح نوآورانه  به بازار معرفی کرد

صنعت برق جهت تجاری‌سازی 35 طرح نوآورانه به بازار معرفی کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از مهر، این رویداد مجازی روز سه‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه با همکاری پژوهشگاه نیرو و شرکت گسترش صنعت از شرکت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو، توانیر، مدیران تحقیقات صنعت برق، محققان ارائه کننده محصولات و شرکت‌های فناور برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد آشنایی صاحبان صنایع، سازندگان، فناوران، سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکار، با توانمندی‌های تحقیقاتی و فناوری‌ها و محصولات پژوهشی شرکت‌های برق است. در این رویداد ۳۵ محصول منتج از تحقیقات شرکت‌های برق منطقه‌ای، شرکت‌های توزیع نیروی برق و پژوهشگاه نیرو به سرمایه گذاران و شرکت‌های فناور معرفی و عرضه می‌شود.

فراهم نمودن بستر مناسب برای تبادل دانش و فناوری میان پژوهشگران و صنعتگران، جلب مشارکت صنعتگران و سرمایه‌گذاران برای تولید صنعتی محصولات و تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تجاری‌سازی این محصولات از دیگر اهداف برگزارکنندگان این رویداد است.

شرکت‌هایی که در این مرحله برای ساخت و تجاری سازی انتخاب می‌شوند، از حمایت‌هایی نظیر ارائه تسهیلات مالی، امکان مذاکره جهت دریافت قرارداد سفارش خرید از شرکت‌های توزیع استانی برای تمامی محصولات، امکان انعقاد قرارداد پوشش ریسک به وسیله پژوهشگاه نیرو به‌منظور خرید تعداد مشخصی از محصولات تولیدی و … برخوردار خواهند شد.

دبیرخانه این رویداد با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، ضمن پخش آنلاین و زنده مراسم افتتاحیه و تمامی ارائه‌های مربوط به محصولات، میزبان سخنرانان کلیدی و صاحبنظران بخش تحقیق و توسعه خواهد بود و زمینه ارتباط و تبادل نظر در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط با تجاری‌سازی نتایج تحقیقات را فراهم خواهد ساخت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |