جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 122227 20:11 1399/09/09
شیرینی سلامت چیست؟

شیرینی سلامت چیست؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
شیرینی سلامت چیست؟

شیرینی سلامت چیست؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

شیرینی یکی از جذاب ترین خوراکی هایی است که درصد زیادی از مردم به آن علاقه دارند و جزء انتخاب های اول افراد برای میان وعده محسوب می شود.

شیرینی ها علارغم طعم شیرین و خواستنی ای که دارند به علت وجود قند و شکر فراوان در آن ها برای سلامت افراد بسیار مضر هستند، ما در مجموعه اچ بی سوئیت موفق به پخت کوکی و شیرینی هایی شده ایم که نه تنها برای سلامتی مضر نیست بلکه به خاطر آرد کلم، شکر بدون قند استویا و یا آرد ذرتی که در آن ها به کار رفته است به عنوان یک منبع غنی کربوهیدرات و فیبر نیز محسوب می شود به همین دلیل پروتئین لازم بدن را تامین می کنند و کاملا بدون ضرر هستند.

همانطور که می دانید شیرینی ها دارای مدل های مختلفی مانند کوکی، کیک، تارت، برانیز و ... هستند که در دستور پخت همه این خوراکی ها شکر و پودر قند به عنوان ماده اصلی طعم دهنده استفاده می شوند، ترکیب آرد و تخم مرغ با این مواد، خوراکی های خوشمزه و جذابی را می سازد که برای افراد فارق از سن و جنسیت به عنوان یک میان وعده هوس برانگیز محسوب می شود.

آشنایی با شیرینی شیرینی سلامت اچ بی سوئیت

مجموعه اچ بی سوئیت از سال 1394 در حوزه شیرینی پزی مشغول به فعالیت است و در تمامی این سال ها در تلاش بوده که با پخت شیرینی های خاصی مانند انرژی بار، شیرینی های رژیمی، پروتئین بار و در کل شیرینی سلامت محور با حفظ طعم و مزه به شیرینی در جهت تغییر سبک زندگی مردم قدم بردارد و با پخت شیرینی های بی ضرر لذت خوردن شیرینی برای افراد دوچندان کند.

قنادان این مجموعه برای پخت انواع شیرینی از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل، روغن شاهدانه، روغن زیتون و.... به جای روغن های مضر استفاده می کنند که به تنها برای سلامتی افراد مضر نیست بلکه خاصیت های فراوانی در این روغن ها وجود دارد که برای بدن انسان مفید است.

این مجموعه علاوه بر حساسیت های فراوانی که در خصوص استفاده از روغن برای پخت شیرینی دارد برای اسفاده از قند و آرد نیز از روش های خاص خود استفاده کرده و به جای استفاده از قند های مصنوعی موجود در بازار که بسیار مضر هستند، از شکر استویا استفاده می کند، کالری و کربوهیدرات این شکر صفر می باشد و هیچ ضری برای مصرف کننده ندارد.

نکته دیگری که در اچ بی سوئیت در خصوص آن حساسیت زیادی به خرج می دهد استفاده از آرد جو و آرد کلم است که نسبت به آرد های معمولی فیبر بالاتری داشته و کربوهیدرات کمتری دارد در نتیجه گزینه بهتری برای پخت شیرینی محسوب می شود که این مجموعه الویت خود را برای تولید سلامت محور استفاده از این آرد قرار داده است.

مزایای شیرینی سلامت

از آن جایی که مواد تشکیل دهنده شیرینی ها عموما موادی هستند که برای سلامتی مضر اند کسانی که بیماری های دیابتی دارند و یا افراد ورزشکار که محدودیت های غذایی دارند به راحتی و بدون نگرانی از مضر بودن آن و یا میزان کالری موجود در این خوراکی ها از شیرین سلامت این مجموعه استفاده کنند.

علاوه بر آن کسانی که رژیم غذایی گیاه خواری دارند و یا مبتلا به بیماری سلیاک هستند می توانند خوردن شیرینی بدون نگرانی را با خرید از مجموعه اچ بی سوئیت بار دیگر تجربه کنند.

کالری کم، قند قم و بی ضرر بودن مواد تشکیل دهنده این شیرینی ها و کوکی ها نشان از کیفیت بالای خوراکی های این مجموعه است که گزینه مناسبی برای افرادی است به دنبال یک خوراکی خوشمزهف با کیفیت و در عین حال سالم برای میان وعده خود هستند.

شیرینی پروتئین بار

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این روزها شیرینی پروتئین بار هستند که کاملا بدون قند بوده و به عنوان یک منبع مفید برای تامین پروتئین افرادی که در طول روز فعالیت بدنی و ذهنی زیادی دارند محسوب می شود.

لازم به ذکر است کسانی که قصد کاهش و یا کنترل وزن خود را دارند و میزان پروتئین و کالری مصرفی شان در طول روز بسیار اهمیت دارد استفاده از شیرینی های پروتئین بار به شدت توصیه می شود، در تهیه این خوراکی ها از موادی که منبع پروتئین هستند مانند تخم مرغ، سویا و شیر و .... استفاده می شود در نتیجه بسیار مقوی هستند.

به عنوان مثال شکلات پروتئین بار یکی از خوراکی هایی است که در بین ورزشکاران طرفداران زیادی دارد چراکه در تهیه این شکلات ها شیرین کننده ها دارای حداقل کالری هستند. فرمول تهیه این شکلات ها به گونه ای است که فاقد ضررهای شکلات های معمولی است و یک منبع مغزی برای کسانی که به دنبال تامین نیاز روزانه بدن خود با یک خوراکی خوشمزه و کم ضرر هستند محسوب می شود.

از دیگر محصولات پروتئینی می توان به کوکی های پروتئینی اشاره کرد که به جای شکذ معمولی از شکر استویا استفاده می شود و پودر پروتئین جایگرین آرد شده است. این خوراکی ها را علاوه بر ورزشکاران کسانی که بیماری های دیابتی نیز دارد به شدت توصیه می شود چراکه بسیار خوش طعم بوده و فاقد هرگونه مواد مضری است که به سلامتی آن ها ضربه بزند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |