شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 147565 14:56 1400/04/18
شلمان در تدارک تموز

شلمان در تدارک تموز

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
شلمان در تدارک تموز

شلمان در تدارک تموز

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی رشته نقاشی با عنوان «تموز» در نگارخانه شلمان تهران مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در صورت رفع محدودیت‌های ناشی از پاندمی کرونا در تاریخ 25 تیرماه 1400 توسط احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گشایش خواهد یافت.
علی مزارعی مدیر این نگارخانه ضمن بیان این مطلب افزود این نمایشگاه که نام و موضوع آن با الهام از تقارن زمانی با فصل زیبا و پرشور تابستان انتخاب شده است در برگیرنده آثاری برگزیده از هنرمندان سعیده آرین، سعید امدادیان، حمید جعفری شکیب، خدیجه رجبی، مولود عظیم پور، رضا عمادی، مرتضی شمیسا و بهداد نجفی اسدالهی می‌باشد. وی در ادامه از آغاز به کار گالری آنلاین شلمان که مراحل نهایی طراحی و آماده سازی خود را طی می نماید در آینده‎ای نزدیک خبر داد.
بهداد نجفی یکی از هنرمندان شرکت کننده در این رویداد هنری ضمن قدردانی از استقبال هنرمندان و هنردوستان از فعالیت های هنری علیرغم وجود محدودیت ها و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت چرخ هنر هرگز نباید از حرکت باز بایستد و بنابراین می توان از دوره های زمانی که فعالیت های عمومی و گروهی از این دست بنابر مصالح جامعه کمتر می شوند، به عنوان موقعیتی مناسب برای خلق آثار، برنامه ریزی و مدیریت نمایشگاه ها و فعالیت های آتی به مانند یک فرصت مغتنم بهره برد.
برگزاری نمایشگاه های گروهی مجالی مناسب برای تعداد بیشتری از هنرمندان برای نمایش آثار، آشنایی با افکار و عقاید متفاوت و بازپروری اندیشه ها ایجاد می نماید. علاوه بر این، گردهم آمدن آثار هنری با سبک ها و تکنیک های گوناگون درمجموعه ای با تنوع محتوی و پیام موجب کمک به رشد و توسعه قوه ابتکار و ابداع ایده های جدید می گردد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |