سه شنبه 29 اسفند، 1402

کدخبر: 154357 20:43 1400/06/26
شرکت ملی پست از سال ۹۸ افزایش نرخ نداشته‌است

شرکت ملی پست از سال ۹۸ افزایش نرخ نداشته‌است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
شرکت ملی پست از سال ۹۸ افزایش نرخ نداشته‌است

شرکت ملی پست از سال ۹۸ افزایش نرخ نداشته‌است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

بابک افروز :نسبت به سال 98 بیش از 110 درصد افزایش هزینه را شاهد هستیم

مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست؛ عدم افزایش نرخ و تغییر نوع مرسولات از نامه به بسته که موجب افزایش قابل توجه هزینه ها گردیده را از دلایل لزوم حرکت به سمت خدمات الکترونیکی برشمرد.

به گزارش جهان اقتصاد؛ بابک افروز با اشاره به اینکه عدم دستیابی به سود مناسب به دلیل افزایش قابل توجه هزینه‌هاست، گفت: قراردادهای جدید با محوریت جذب پاکت و همچنین ارائه خدمات الکترونیکی منعقد می گردد.
افروز با اشاره به عدم تغییر نرخ پست از سال 98 به بعد، افزود: بیشترین نرخ تورم یک سال اخیر براساس آخرین گزارش رسمی منتشره با بیش از 64 درصد مربوط به حمل و نقل است که اگر حدود 50 درصد تورم این صنعت در سال قبل از آن را نیز در نظر بگیریم، نسبت به سال 98 بیش از 110 درصد افزایش هزینه را شاهد هستیم لیکن با توجه به وظایف حاکمیتی محوله و منع قانونی بابت عدم قبول بسته ها و امانات، حرکت بازاریابی در شبکه به سوی خدماتی متمایز شده که شبکه را دچار چالش ننماید.
احراز هویت مکانی اشخاص با درخواست شخص حقیقی یا حقوقی از جمله خدماتی بود که وی به آن اشاره کرد و گفت : در این خدمت امکان تایید استقرار شخص در یک نشانی واحد بدون نیاز به جابجایی مرسوله فیزیکی فراهم و این خدمت مورد استقبال گسترده سازمانها و نهادها قرار گرفته است.

مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست ادامه داد: در این راستا قراردادهایی با آموزش و پرورش، وزارت صمت(ای نماد) و … منعقد گردیده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش این نوع قراردادها باشیم.
افروز با بیان‌اینکه دیگر خدمتی که در حوزه بازار تعریف شده و بایستی بصورت مداوم پیگیری شود، «رصد هوشمند نحوه توزیع کالا از تولید کننده به مصرف کننده» است خاطرنشان کرد: این خدمت در حال حاضر برای گوشت مرغ در کل کشور در حال انجام بوده و در محصولات پتروشیمی نیز در حال پیگیری بابت اجرای پایلوت آن در یک نقطه و سپس تعمیم به کل کشور هستیم.
وی با اشاره به عقد قرارداد با سازمانها و شرکت هایی که مرسولات آنها بصورت پاکت است عنوان کرد: برنامه ریزی جهت جذب مرسولات بانک ها و شرکت های بیمه ای نیز در همین راستا صورت گرفته که از نتایج آن می توان به عقد قرارداد سراسری با پست بانک و بانک صادرات ( با تلاش همکاران منطقه پستی شمال تهران) اشاره نمود.
وی همچنین به ارائه خدماتی چون ارسال مدارک مربوط به ثبت نام دانشجویان در دانشگاه های کل کشور و همچنین ارسال مدارک تحصیلی به نشانی شخص متقاضی مدرک اشاره کرد ‌که در حال حاضر انجام می شود .



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |