سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 4164 15:13 1393/05/14
شجريان: از ريسک نمي‌ترسم

شجريان: از ريسک نمي‌ترسم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
شجريان: از ريسک نمي‌ترسم

شجريان: از ريسک نمي‌ترسم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


همه‌ي قطعات آلبوم نه فرشته‌ام نه شيطان با يک جابجايي مختصر در کنسرت اجرا خواهند شد. در اين آلبوم از آوازهاي سنتي و کلاسيک پرهيز مي‌کنيم.
همايون شجريان روزهاي 16 و 17 و 23 و 24 مرداد در تالار کشور روي صحنه مي‌رود. گويا سالن وزارت کشور براي برگزاري اين کنسرت برخلاف 7 سال پيش آمادگي لازم را دارد. تبليغات اين اجرا با سامسونگ است.
به گزارش  ايلنا؛ در ابتداي اين نشست توتونچيان(برگزارکننده اين کنسرت) گفت: در نشست برگزاري کنسرت قبلي در خدمت همايون شجريان به اتفاق سهراب پورناظري بوديم، حالا با تهمورس پورناظري و شجريان کنسرت بعدي را بعد از 8 سال در سالن وزارت کشور اجرا خواهيم کرد.
او ادامه داد: خوشحاليم که سالن وزارت کشور که چند وقتي است از آن استفاده کنسرتي نمي‌شود، به چرخه‌ي برگزاري کنسرت برگردانده شد. اين سالن يکي از سالن‌هاي خوب تهران است که مي‌تواند حجم وسيعي از علاقمندان را در خود جاي دهد.
به گفته وي؛ در روزهاي 16 و 17 مرداد در سالن وزارت کشور ساعت 18 و 21 و سي دقيقه؛ همايون شجريان براي علاقمندانش کنسرت برگزار مي‌کند که به دليل استقبال زياد ازسوي مردم؛ هماين شجريان در روزهاي 23 و 24 نيز به اجراي کنسرت مي‌پردازد.
توتونچيان درباره تبليغات اين برنامه نيز گفت: به همت کمپاني سامسونگ تبليغات بيلبوردي ما آغاز شده است. فروش بليت نيز در سايت ايران کنسرت آغاز شده که با استقبال بسيار خوبي روبرو بوده است.
در ادامه اين مراسم، دوک پارک(نماينده سامسونگ در ايران) گفت: خوشحاليم که مي‌توانيم در ايران در کنار خوانندگان و موزيسين‌هاي قابل کار فرهنگي انجام دهيم. کشور شما بسيار مستعد پرداخت به هنر است و مردم باشعور و با سواد زيادي دارد که کشورهاي ديگر را ترغيب مي‌کند در اتفاقات فرهنگي سرمايه‌گذاري کنند.
در ادامه اين مراسم، همايون شجريان گفت: خوشبختانه آلبوم "نه فرشته‌ام نه شيطان" خيلي مورد استقبال واقع شد و دو ماه بعد از انتشارش از سوي طرفداران؛ تقاضاي کنسرت داشتيم به همين خاطر تصميم گرفتيم هرچه زودتر اين کنسرت را برگزار کنم.
او در باره انتخاب سالن نيز گفت: سالن‌هاي زيادي براي اين برنامه درنظر گرفتيم و رايزني‌هايي صورت گرفت اما در نهايت به سالن وزارت کشور رسيديم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |