جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 8160 16:01 1393/09/30
شبکه 5 دیگر شبکه تهران نخواد بود

شبکه 5 دیگر شبکه تهران نخواد بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
شبکه 5 دیگر شبکه تهران نخواد بود

شبکه 5 دیگر شبکه تهران نخواد بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

معاون سیما با اشاره به تغییر وظایف شبکه پنج که پیش از این مسئولیت پوشش شهر و استان تهران را برعهده داشت ، گفت : در رویکرد جدید به شبکه ای با موضوع تخصصی اقتصاد تبدیل و شبکه تلویزیونی تهران در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، علی اصغر پور محمدی در آیین تکریم از مدیران سابق و معارفه مدیران جدید برخی شبکه های سیما در رسانه ملی افزود: شبکه پنج سیما با ماموریت جدید به عنوان شبکه تخصصی اقتصاد فعال می شود و شبکه پویا نیز در آینده دور یا نزدیک به شبکه تخصصی کودک تبدیل خواهد شد.
پورمحمدی تأکید کرد: معاونت سیما با استفاده از توان بالای مدیران، کارشناسان و کارکنان به سوی تحقق اهداف سازمانی خود گام های استوار بر می دارد.
معاون سیما تلاش های همه مدیران سابق شبکه ها را در مدت خدمت آنها ستود و ابراز امیدواری کرد از توان آنها همچون گذشته برای خدمت بیشتر استفاده شود.
پورمحمدی در این نشست با بیان اینکه تلاش کرده است از حضور فرجی همچون گذشته بهره گرفته شود ، افزود: اما به دلیل ادامه تحصیل وی در مقطع بالاتر امکان ادامه این همکاری با سیما میسر نشده است.
وی در ادامه تعهد، تخصص، توانایی و شناخت سازمانی را ملاک انتخاب مدیران جدید شبکه ها دانست و گفت: ویژگی مدیران جدید از من بیشتر و بالاتر است.
پیش از سخنان معاون سیما، رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما از بازنگری در ساختار 6 شبکه سیما بر اساس سیاست چابک سازی رسانه ملی خبر داد و گفت: بر اساس ماموریت جدید شبکه ها، شبکه یک سیما، شبکه ملی و عمومی و شبکه های دو، سه و چهار به ترتیب شبکه های تخصصی اجتماعی، ورزش تفریحات و سرگرمی و علمی و فرهنگی خواهند بود.
پورحسین اظهار داشت: ماموریت دیگر شبکه ها نیز پس از تکمیل مطالعات و بررسی های کارشناسی اعلام خواهد شد.
در ادامه این مراسم مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک سیما، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران مدیریت این شبکه گفت: انتصاب های صورت گرفته در سیما بسیار مناسب است و کسانی مسئولیت ها را پذیرفته اند که پیش از این راه رسانه را به خوبی پیموده و تجربیات گران بهایی دارند.
مدیر سابق شبکه یک سیما گفت: سازمان صداوسیما در شرایط کنونی برای افزایش تاثیرگذاری خود چاره ای جز کوچک سازی و چابک سازی ندارد و تداوم شرایط فعلی امکان پذیر نیست .وی اظهار داشت برای ماندن در میدان رقابت های رسانه ای داخلی و خارجی باید جذابیت ها را همراه با تغییرات ساختاری ارتقاء داد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |