پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 196744 12:34 1401/07/06
سقف وام مسکن ایثارگران افزایش می یابد

سقف وام مسکن ایثارگران افزایش می یابد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
سقف وام مسکن ایثارگران افزایش می یابد

سقف وام مسکن ایثارگران افزایش می یابد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، «علی بهادری جهرمی» در حاشیه جلسه هیات دولت درباره مهمترین محورهای مطرح شده در این جلسه گفت: در این جلسه با افزایش سقف وام مسکن ایثارگران موافقت شد که این تسهیلات با نرخ سود تسیهلات ۴ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به ایثارگران عزیز پرداخت می شود.

بهادری جهرمی همچنین از تصویب واگذاری بخشی از سهام دولت در برخی از بانک ها و شرکت های دولتی به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش سازمان های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه ایثارگران، خبر داد و افزود: با این مصوبه افرادی که تحت پوشش این نهادهای حمایتی بوده و فاقد سهام عدالت هستند، مشمول سهام عدالت می شوند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه این بانک ها و شرکت ها سودده، اقتصادی مناسب هستند، گفت: بخشی از سهام دولت در بانک های صادرات، ملت، تجارت، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به عنوان سهام عدالت به افراد اشاره شده واگذار خواهد شد.

بهادری جهرمی همچنین گفت: امروز در جلسه هیات دولت گزارش های متعددی از بخش های مختلف اجرایی از جمله درباره دستاوردهای سفر اخیر رییس جمهور به دو اجلاس شانگهای و نیویورک ارایه شد.

وی ادامه داد: با توجه به بازگشت رییس جمهور از نیویورک که صدای رسای ملت ایران و تبلور دیگری از چندجانبه گرایی و عدالت خواهی کشور و با تقدیر از جایگاه سردار دل ها و مبارزه گر جهانی با تروریسیم شهید حاج قاسم سلیمانی نکاتی از مباحث مطروح از دیدارهای دو جانبه آیت الله رییسی ارایه شد که نکات خوب و آینده رو به جلو حوزه بین الملل را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم اربعین و ایام زیارتی پایان ماه صفر، گفت: در جلسه امروز گزارشی از برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی و نیز ایام زیارتی پایان ماه صفر در هیات دولت ارائه شد و در مجموع طی در سه هفته گذشته، نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از ایرانیان در این سفرهای زیارتی حضور داشتند.

جهرمی این سفرها را نمایشگر عمق اعتقادی و باورهای مذهبی مردم ایران دانست و گفت: از مردم و موکب‌داران ایرانی و عراقی، چه در زیارت اربعین و چه در مشهد مقدس که نقش آفرین اصلی میدان بودند و نیز دستگاه‌های اجرایی که دوشادوش و پشتیبان این نقش آفرینان بودند، تشکر می‌کنم.

سخنگوی دولت از تصفیه حساب کامل با گندمکاران بابت خرید تضمینی این محصول راهبردی خبر داد و گفت: تمامی دیون گندمکاران به طور کامل پرداخت شد که وزیر جهادکشاورزی این موضوع را در جلسه هیات دولت اعلام کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |