شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11018 14:00 1393/12/18
سرنوشت هریسون فورد با هوایپما گره خورده است

سرنوشت هریسون فورد با هوایپما گره خورده است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
سرنوشت هریسون فورد با هوایپما گره خورده است

سرنوشت هریسون فورد با هوایپما گره خورده است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

راحیل هاشمی: " موتور ازکار افتاده ... تغییر ناگهانی " این بخشی از دیالوگ هریسون فورد در فیلم هیجان انگیز جدید او نیست... نه این بار نه!

این بار، این هریسون فورد است که با هوایپمای تک موتوره زرد رنگش دچار حادثه شده است.
هواپیمای، بازیگر نقش های چون ایندیانا جونز، چهارشنبه پیش سقوط کرد و به گفته پزشکان وی از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دید.
به گفته شاهدان عینی، هریسون فورد در زمان سقوط هواپیما، به سمت عقب هواپیما رفته است؛ همین حرکت، باعث شده بود او آسیب کمتری ببیند.
همچنین همان شاهدان عینی می گویند، این قهرمان فیلم های هیجان انگیز، هواپیما را در زمین گلف فرود آورد. وی پس از برخورد به درختان در زمین گلف سقوط کرده است. این در حالی است که اگر چنین نمی شد، ممکن بود هواپیمای هریسون فورد به ساختمان های اطراف برخورد کند و جان افراد بسیاری را به خطر بیاندازد.
این بازیگر کهنه کار هالیوود،نه تنها یک باستان شناس و ماجراجوی حرفه ای و یا "هان سولو" معروف در جنگ ستارگان است که در دنیای واقعی نیز خلبان قهاری است.
این اتفاق ناگوار اما، خاطره سال ۱۹۹۷ را برای ما تداعی می کند، زمانی که هریسون فورد در فیلم " هواپیمای رئیس جمهور" در نقش رئیس جمهور آمریکا یک تنه در برابر تروریست های روسی مبارزه می کند.
" هواپیمای رئیس جمهور " یکی از فیلم های اکشن پر طرفدار و موفق در گیشه دهه نود میلادی بود به نحوی که بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت این فیلم را تحسین کرد. ایر فورس وان ( Air Force One) یا یکم نیروی هوایی و یا هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا، عبارتی است که از سوی کنترل‌کنندگان ترافیک هوایی خطاب به هواپیمایی گفته می‌شود که حامل رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا باشد.
در این فیلم، یک گروه ترویستی روسی که با همکاری یکی از ماموران مخفی آمریکا به عنوان روزنامه نگار سوار هواپیمای رئیس جمهور می شوند، کنترل هواپیما را بدست گرفته و رئیس جمهور جیمز مارشال و خانواده وی را به گروگان می گیرند. در این هواپیمای، کپسولی سری برای خارج کردن رئیس جمور در مواقع اضطراری وجود دارد، در حالی که تروریستها تمام افراد هواپیما را به گروگان گرفته اند و گمان می کنند رئیس جمهور از هواپیما خارج شده،‌ اما هریسون فورد- جمیز مارشال- زن و دخترش را توسط کپسول مخفی فراری می دهد و در برابر خواسته تروریستها مقاومت می کند.
این هریسون فوردی که ما می شناسم، فرقی نمی کند، رئیس جمهور باشد یا خلبان هواپیمای تک موتوره، حادثه همیشه او را فرا می خواند و وی همچنان در ۷۲ سالگی، می داند چگونه زندگی افراد بیگناه را حفظ کند و از مهلکه جان سالم به در ببرد.
پسر هریسون فورد، در تویتی به طرفداران هریسون فورد اطمینان داد که پدرش خوب است و پدر به طور شگفت انگیزی قوی است. این در حالی است که او در سال ۱۹۹۹ میلادی نیز از یک حادثه سقوط هلی کوپتر جان سالم به در برده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |