پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 2059 15:07 1393/03/04
سرمایه بانک ها با اقتصاد کشور متناسب می شوند

سرمایه بانک ها با اقتصاد کشور متناسب می شوند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
سرمایه بانک ها با اقتصاد کشور متناسب می شوند

سرمایه بانک ها با اقتصاد کشور متناسب می شوند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارپول : رئیس کل بانک مرکزی گفت: سرمایه بانک های ما متناسب با افزایش حجم اقتصاد کشور باید افزایش یابد و ما امیدواریم امسال با افزایش سرمایه بانک ها ، نظام بانکی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند .
به دکترسیف با اعلام این خبر افزود: هنگامی که مهندس افخمی به بانک صنعت ومعدن آمد توقع ما از این بانک نیز افزایش یافته است .
رئیس کل بانک مرکزی درادامه تصریح کرد : رسالتی که بانک صنعت ومعدن بر عهده دارد آن است که باید پیشتاز و پیشاهنگ به کارگیری روش علمی برای استفاده صحیح از منابع محدود در جهت اجرای طرح های صنعتی درکشور باشد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : بانک صنعت ومعدن می تواند الگویی برای بانکداری ‌‌شرکتی‌ باشد و ازطریق ارائه مشاوره درجهت رفع نیازهای تخصصی شرکت های صنعتی گام بردارد.
وی پیدایش امیدواری در مردم از سویی و انضباط مالی و پولی ایجاد شده در نظام اقتصادی کشور را از عواملی دانست که وضعیت کشور را به سمت درستی هدایت کرده و موجب کاهش تورم شده است .
رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد : یکی از پیش نیازهای رشد اقتصادی در کشور ثبات اقتصادی است، زیرا فعالان این بخش باید توان پیش بینی شرایط آینده را داشته باشند و ثبات اقتصادی این توان را برای آنان فراهم می آورد.
دکـترسـیف ،کاهش تورم ، خروج از رکود و تأمین مالی طرح های صنعـتی را از اهداف مهم مسئولان و تصمیم گیران اقتصادی کشور برشمرد و تأمین سرمایه درگردش واحدهای صنعتی که از تمامی ظرفیت خود استفاده ‌‌نمی‌کنند و تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت های دولت در تأمین مالی طرح های صنعتی دانست.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |