سه شنبه 29 اسفند، 1402

کدخبر: 135498 16:19 1399/12/12
سرمایه اولیه برای تاسیس ایرتاکسی چقدر است؟

سرمایه اولیه برای تاسیس ایرتاکسی چقدر است؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
سرمایه اولیه برای تاسیس ایرتاکسی چقدر است؟

سرمایه اولیه برای تاسیس ایرتاکسی چقدر است؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از فارس، تورج دهقانی زنگنه درباره آخرین خبر تعیین کفایت سرمایه برای تأسیس شرکت‌های هواپیمایی اظهار داشت: تغییری در موضوع کفایت سرمایه اعمال شد و دستورالعمل 31-40 سازمان هواپیمایی کشوری که مربوط به کفایت مالی است یعنی تبصره بند 3 پیوست الف به این شکل تغییر یافت، پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های هواپیمایی در مقایس فعالیت برای منطقه‌ای 690 میلیارد ریال، برای ایرتاکسی 230 میلیارد ریال و برای بار هوایی 1140 میلیارد ریال، در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین برای چارتری داخلی 1200 میلیارد ریال، برای چارتری بین‌المللی 4 هزار میلیارد ریال، برای برنامه‌ای داخلی 4 هزار میلیارد ریال، برای برنامه‌ای بین‌المللی 4570 هزار میلیارد ریال، برای فول AOC به میزان 8 هزار میلیارد ریال و برای هلی‌کوپتری 1370 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

* در بحث ایرتاکسی درخواست‌های زیادی برای تأسیس شرکت داریم
معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که چه میزان تقاضا برای تأسیس شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد؟ اظهار کرد: در بحث جنرال اوییشن، ایرتاکسی و منطقه‌ای درخواست‌های زیادی داریم و دنبال می‌کنند تا به نتیجه برسند و فعالیت خود را آغاز کنند.

* رایزنی برای تهیه تسهیلات تأمین ناوگان هوانوردی عمومی
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که تأمین ناوگان هوانوردی عمومی از چه محل خواهد بود و آیا تقاضایی از سوی شرکت‌ها برای دریافت تسهیلات تأمین ناوگان وجود دارد؟ فعلاً ‌تسهیلاتی برای این کار در نظر نگرفته‌ایم اما اگر متقاضی باشد که از تسهیلات استفاد کند قطعاً سازمان هواپیمایی برای تأمین تسهیلات اقدام و پیگیری می‌کند اما متقاضیانی که تاکنون برای ایرتاکسی و جنرال اویشن مراجعه کرده‌اند تقاضای تسهیلاتی از دولت یا بانک‌ها نداشته‌ است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |