پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 114198 11:53 1399/07/12
سرعت عمل بانک مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ستودنی است

سرعت عمل بانک مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ستودنی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
سرعت عمل بانک مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ستودنی است

سرعت عمل بانک مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ستودنی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد ، در این دیدار عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر بر تحکیم روابط فی مابین بانک مسکن وکمیته امداد امام خمینی(ره) استان تاکید کرد و ضمن تشریح و ارائه گزارش به مسؤولین آن کمیته در خصوص خدمات ارائه شده توسط بانک به عموم مردم استان ، هماهنگی های لازم برای ادامه روند همکاری طرفین به عمل آمد.

در بخشی از این دیدار، عقیل زینلی مدیر شعب این استان، طی سخنانی آمادگی بانک مسکن را در سطح استان برای ارایه خدمات هرچه بهتر به کمیته امداد امام خمینی اعلام کرد و خواستار تداوم همکاری دو جانبه بین ادارات کمیته امداد شهرستان ها و شعب تحت پوشش این مدیریت شد.

زینلی افزود: بانک مسکن در بخش های فرهنگی، پرداخت تسهیلات به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد و دیگر مسائل تعامل خوبی با کمیته امداد داشته که باید این تعاملات بیشتر شود.

مدیر شعب استان بوشهر با تشریح کردن روند عملکرد بانک در خصوص تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و اینکه تاکنون به چه میزان تسهیلات پرداخت شده افزود: بانک مسکن عملکرد بسیار مطلوبی در این بخش داشته و امیدواریم با مساعدت ها و تسهیلات ایجاد شده از جمله تسهیل در شرایط اخذ ضمانت در کوتاه ترین زمان مابقی بودجه اختصاصی را تعیین تکلیف کنیم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط خوبی جهت به سرانجام رساندن و تعیین تکلیف تسهیلات فوق فراهم شده که لازم است با همکاری دوجانبه و با تدبیر و درایت به بهترین شکل ممکن از این فرصت مهیا شده استفاده کنیم. زینلی ادامه داد: زمان ما محدود است و بایستی یکسری اقدامات را بصورت ضرب الاجل انجام دهیم، ایشان همچنین خواستار معرفی متقاضیان با مدارک کامل به شعب بانک شد.

احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر نیز که بهمراه معاونین خود در این جلسه حضور داشتند و با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: کار کارکنان بانک مسکن بسیار سخت است و تلاش شما جای تقدیر و تشکر دارد. وی گفت : بانک مسکن با نگاه خدمت رسانی فعالیت می کند وما از دیر باز با بانک ارتباطات و تعاملات سازنده ای داشته ایم و امیدوارم این روابط هرچه مستحکم تر و بیشتر شود.

در پایان این دیدار به منظور تسریع در روند و فرایند اجرای دستورالعمل تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی مواردی مورد توافق و تصویب طرفین قرار گرفت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |