سه شنبه 29 اسفند، 1402

کدخبر: 154351 20:27 1400/06/26
سرزمین هنر (آرتلند) میزبان آثار 60 هنرمند از سراسر کشور

سرزمین هنر (آرتلند) میزبان آثار 60 هنرمند از سراسر کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
سرزمین هنر (آرتلند) میزبان آثار 60 هنرمند از سراسر کشور

سرزمین هنر (آرتلند) میزبان آثار 60 هنرمند از سراسر کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نگارخانه سرزمین هنر (آرتلند) با برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی به نام «خط تا نقش» به هنربانی (کیوریتوری) رضا علیزاده میزبان آثار 60 هنرمند از سراسر کشور است. این نمایشگاه در روز جمعه 26شهریور ماه افتتاح شده و تا سی و یکم ماه جاری ادامه دارد.
رضا علیزاده هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه را برداشتن گامی در جهت کمک به جبران وقفه و رکود 2 ساله فعالیت‌های هنری ناشی از پاندمی کرونا و ایجاد فرصت عرضه آثار برای هنرمندان سراسر کشور عنوان نمود. به گفته وی در این نمایشگاه حدود 80 اثر برگزیده از رشته های گوناگون هنرهای تجسمی با سبک، تکنیک آزاد پس از کارشناسی و انتخاب به نمایش درآمده است.
در ادامه علیرضا قندچی مدیر نگارخانه سرزمین هنر (آرتلند) توجه و ایجاد فرصت یکسان برای تمامی هنرمندان سراسر کشور را از الویت های اصلی این گالری ابراز نموده و افزود برگزاری پیوسته نمایشگاه های گروهی هنرهای تجسمی با فراخوان ملی و در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای دسترسی تمامی هنرمندان ایران به این رویدادها در صدر برنامه های آرتلند قرار گرفته است.
بهداد نجفی اسدالهی از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه که با چهار اثر در آن حضور به هم رسانده ، گردآوری و نمایش آثاری متنوع و منتخب از سراسر کشور در یک مجموعه را در ایجاد انگیزه و تداوم فعالیت های هنری در کشور بسیار مفید و موثر ارزیابی نموده و بر لزوم برگزاری هر چه بیشتر این گونه نمایشگاهها در سراسر ایران تاکید کرد.
گالری سرزمین هنر (آرتلند) واقع در تهران، خیابان اوین، ابتدای شهید کچویی، بن بست صفا، پلاک 4 در مدت برگزاری نمایشگاه به استثنای روزهای شنبه از ساعت ۱۷- ۲۰ پذیرای علاقه مندان می باشد. لازم به ذکر است که رعایت پروتکل های بهداشتی جهت ورود به نگارخانه و بازدید از نمایشگاه الزامی است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |