جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 11459 14:16 1394/01/19
ستون اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی  ۲۰ فروردین

ستون اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی ۲۰ فروردین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ستون اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی  ۲۰ فروردین

ستون اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی ۲۰ فروردین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گرانی آب روستاییان قشم را شوکه کرد

افزایش ۷۰۰ درصدی قیمت هر مترمکعب آب از ۶۰۰۰ ریال به ۴۲ هزار ریال از ابتدای سال ۹۴ بسیاری از روستانشینان جزیره قشم را در شوک فرو برد.احمد حبیبی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دلیل جهش ناگهانی قیمت آب، قطع یارانه پرداختی توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی و افزایش هزینه هر مترمکعب آب بوده است.

عرضه بلیت قطارهای شرکت رجا با تخفیف آغاز شد

شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد: بلیت برخی قطارهای مسافری رجا از ۱۸ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت در برخی روزها و مسیرها به صورت رفت، برگشت با تخفیف عرضه می شود.

مطالعه ساخت ۹سد جدید در جنوب

یک مقام مسئول در وزارت نیرو گفت: ساخت ۵سد در حوضه کارون بزرگ و ۴سد نیز در حوضه دز در دست مطالعه قرار دارد و ۳سد نیز در این دو بخش در دست ساخت است.سیدمحمدرضا رضازاده گفت: با ظرفیت فنی و مهندسی و تجارب طولانی می‌توانیم در مدیریت و کنترل پروژه‌ها برای اجرای با کشورهای دوست همکاری کنیم.

برخورد با فروش مکمل‌ بنزین در جایگاه‌ها

در صورت مشاهده فروش و عرضه مکملها به عناوین مختلف، با جایگاه مربوط برخورد و به طور قطع این مسئله در امتیاز دهی به آن اثرگذار خواهد شد. روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی افزود: فرآورده‌های‌نفتی عرضه شده در جایگاه‌های کشور از نظر کیفیت، دارای استاندارهای لازم است و فروش مکمل‌ در جایگاه‌ها غیرقانونی است .

برگزاری بیست وسومین همایش ارگان های دریایی در خرداد

بیست و سومین همایش ارگان های دریایی با محوریت اقتصاد مقاومتی به عنوان بزرگترین رویداد دریایی کشور، در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه سال جاری به میزبانی شرکت ملی نفتکش ایران، در محمودآباد مازندران برگزار می شود.

ارایه اینترنت ۱۰۰۰ مگابیتی در لیورپول

پیمانکار مخابراتی لیورپول از راه‌اندازی سرویس پهنای باند هزار مگابیت بر ثانیه برای برخی مناطق این شهر بریتانیایی خبر داد.کمپانی هایپراُپتیک اعلام کرده که سرویس فیبرنوری آن تا در منازل در برخی مناطق لیورپول راه‌اندازی شده است و با پهنای باند ۱۹٫۳ مگابیت بر ثانیه فیلمی با حجم ۵۰ گیگابایت را باید ظرف هفت ساعت دانلود کرد اما با سرویس‌های فیبرنوری می‌توان این کار را در کمتر از هفت دقیقه انجام داد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |