پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 10137 16:08 1393/11/20
ستون اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۱ بهمن

ستون اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۱ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ستون اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۱ بهمن

ستون اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۱ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

هشت طرح ریلی در انتظار فاینانس چین،‌هند و روسیه

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار کرد: اسناد ۸ طرح به منظور تامین مالی از طریق فاینانس کشورهای چین، هند و روسیه تهیه شده و مجوزهای لازم از شورای اقتصاد گرفته شده است.سید مسعود نصرآزادانی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید براینکه اکنون تعداد زیادی ازمراکز استان ها به شبکه ریلی متصل هستند، اضافه کرد: اکنون احداث حدود ۱۰ هزار کیلومتر مسیرجدید ریلی در پیوست قانون وجود دارد.

وایبر بومی راه‌اندازی میشود

مدیر‌عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: سامانه ارسال پیامک از تلفن ثابت به گوشی همراه و شبکه اجتماعی تحت اندروید «ویستور» که معادلی از وایبر بومی است با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و با حضور وزیر ارتباطات در هفته جاری راه‌اندازی خواهد شد. علی ملک‌جعفریان اظهار کرد: زیر‌ساخت‌های لازم جهت فراهم‌سازی امکان ارسال پیامک از تلفن ثابت به گوشی همراه مهیا شده است.

نیمی از نیروگاه های حرارتی مالکیت خصوصی دارد

وزیر نیرو خصوصی سازی را از سیاست های اصلی این وزارتخانه دانست و گفت: امروز نیمی از نیروگاه های حرارتی کشور مالکیت خصوصی دارد. حمید چیت چیان افزود: وزارت نیرو در این بخش پیشگام تمامی صنایع زیربنایی کشور بوده است.وی اظهار کرد: باید میزان تلفات شبکه برق را به زیر ۱۰ درصد کاهش داد و اگر بتوان آن را به پنج درصد رساند، خدمت بزرگی انجام شده است.

پیامک های تبلیغاتی ساماندهی می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای طرح ساماندهی پیامک های تبلیغاتی از سال آینده خبر داد و گفت: با فراهم سازی امکانات، مشترکان تلفن همراه که تمایل به دریافت تبلیغات ندارند، براحتی می توانند آن را مسدود کنند. محمود واعظی اظهار کرد: در پی تصویب طرح ساماندهی پیامک های تبلیغاتی و تجاری در شورای عالی فضای مجازی، کمیته ای مشترک در این خصوص در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.

خداحافظی با اتوبوس‌سواری در فرودگاه مهرآباد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اظهار داشت: آماده سازی ترمینال یک فرودگاه یکی از اهداف ما برای عید نوروز امسال است که پیش بینی می کنیم تا ۱۵ اسفندماه این ترمینال آماده شود. محمدعلی ایلخانی در گفتگو با مهر افزود: این ترمینال مجهز به AIR BRIDGE با همان پل هوایی است به طوری‌که سوار و پیاده شدن مسافران از هواپیما از این طریق این پل‌های هوایی انجام می گیرد و مسافران به جای اینکه سوار اتوبوس شوند، می توانند به راحتی از این پل‌ها استفاده کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |