جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 4987 15:02 1393/06/07
بزرگترين چالش دولت جريان هاي افراطي بود

بزرگترين چالش دولت جريان هاي افراطي بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بزرگترين چالش دولت جريان هاي افراطي بود

بزرگترين چالش دولت جريان هاي افراطي بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

 دبير کل حزب اراده ملت ايران (حاما) با بيان اين‌که دولت در مجموع فعاليت ها عملکرد خوبي از خود نشان داد، اظهار کرد: آنچه که مسلم است اين است که دولت در کم کردن تنش در منطقه و فضاي بين المللي و پيش بردن پرونده هسته‌اي در مسير حل و فصل موفق بوده است.


احمد حکيمي پور در گفت و گو با  ايسنا ، با بيان‌ اين‌که با توجه به اقتضائات و شرايط و امکانات موجود در کشور ، دولت در مجموع عملکرد بسيار خوبي طي يک سال فعاليت خود داشته است، اظهار کرد: طبيعي است چه در زمينه هاي سياست خارجي و چه در زمينه سياست داخلي تنگناها و مشکلاتي طي يک سال اخير بوده است، اما آنچه که مسلم است اين است که دولت تلاش هاي بسياري در کم کردن تنش در منطقه و همچنين فضاي بين المللي و پيش بردن پرونده هسته‌اي در مسير حل و فصل از خود نشان داده و موفق بوده است.
وي با اشاره به فعاليت دولت در عرصه اقتصادي خاطر نشان کرد :‌ما در عرصه داخلي کشور شاهد مهار تورم و همچنين توقف رشد منفي اقتصاد بوده ايم.طي يک سال اخير شاهد بوديم که کشور در مورد مباحث سياست پولي و بانکي از حالت افسارگسيختگي قبل خارج شد و اميد و آرامش قابل احساسي در حوزه اقتصاد کشور به وجود آمد.
دبير کل حزب اراده ملت ايران در ادامه با تأکيد بر اين‌که در ميان مردم نيز اميد و آرامش بسياري ايجاد شد گفت: اميد و آرامش ايجاد شده ميان مردم بايد تقويت و حفظ شود. دولت بايد تلاش کند تا ضمن برقراري ارتباط بيشتر با مردم با آن ها شفاف ترو صريح تر صحبت کند.
حکيمي پور با اشاره به چالش هاي دولت طي يک سال اخير اظهار کرد: بزرگترين مشکل دولت طي يک سال فعاليت خود چالش هاي جريان هاي افراطي بود. اين گروه ها به دنبال ايجاد دام براي دولت بوده اند که دولت تا کنون در هيچ کدام از اين دام ها قرار نگرفته است.
اين فعال سياسي با تأکيد بر اين که دولت بايد در ادامه فعاليت خود تلاش کند با عزمي جدي تکليف ديپلماسي هسته‌اي کشور را روشن کند و آن رابه مرحله نهايي برساند تصريح کرد: از آنجايي پرونده هسته‌اي مربوط به سياست هاي کلي نظام است اميدواريم که دولت با مديريت مقام معظم رهبري روند پرونده هسته‌اي را به نتيجه اي که صلاح ملت ايران است برساند.
وي درپايان با تأکيد بر اين‌که دولت بايد در عرصه رونق فعاليت هاي تشکل هاي سياسي و احزاب تلاش بيشتري کند گفت:‌اميدواريم که طي ادامه فعاليت هاي دولت شاهد گشايشي در عرصه احزاب و تشکل هاي سياسي باشيم ما اميدواريم طي سال‌هاي روي کار بودن دولت يازدهم شاهد راه افتادن مجدد خانه احزاب و ساماندهي بيشتر احزاب و گروه هاي سياسي درکشور باشيم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |