شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14116 13:49 1394/04/22
رییس مجمع عالی واردات مدیر دخانیات شد

رییس مجمع عالی واردات مدیر دخانیات شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رییس مجمع عالی واردات مدیر دخانیات شد

رییس مجمع عالی واردات مدیر دخانیات شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تغییر در راس دخانیات در عرض دوهفته

گروه تولید: محمدرضا سراج القوم مدیرعامل شرکت دخانیات ایران پس از گذشت نزدیک به دو هفته از آغاز به‌کار خود در این شرکت از کار برکنار شد.

با تصمیم جدید هیات مدیره شرکت دخانیات ایران، محمدحسین برخوردار به سمت مدیر عاملی این شرکت منصوب شد تا سراج القوم نیامده با این پست خداحافظی کند.

پیش از این نیز سرپرستی شرکت دخانیات ایران برعهده محسن شهباززاده بود که دوران سرپرستی او هم به دو هفته نرسید. البته محسن شهبازاده جایگزین نعمت الله شهبازی شد که او نیز در دولت یازدهم به این سمت منصوب شده بود.

در همین رابطه مدیرعامل شرکت دخانیات ضمن تایید انتصاب خود در این سمت، برنامه‌های آتی این شرکت را تشریح کرد.

محمدحسین برخوردار درباره‌ انتخاب خود به عنوان مدیر عامل شرکت دخانیات اظهار کرد: براساس جلسه‌ای که روزیکشنبه تشکیل شد، اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند که این تغییر صورت بگیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های خود برای اداره این شرکت گفت: ارتقای تولید داخل، نوآوری در محصولات مطابق با ذائقه مردم، تولید بر مبنای ذائقه صادراتی، پژوهش بازاریابی و ارتقای ماشین‌آلات از جمله برنامه‌هایی است که در آینده نزدیک برای شرکت مخابرات پیگیری خواهد شد.

برخوردار همچنین در گفتگویی دیگر اعلام کرد: در سال 93 میزان تولید سیگار 9 میلیارد نخ بوده این در حالی است که در سال 92 میزان تولید سیگار 20 میلیارد نخ بوده است.

وی افزود: همچنین مشکلاتی که در خصوص واگذاری این شرکت بوجود آمد و نیز مسئله قاچاق سیگار که میزان آن هم کم نیست باید حل شود.

مدیرعامل جدید شرکت دخانیات تصریح کرد: با وجود ماشین آلات فرسوده کارگران و مهندسین این مجموعه خط تولید را به سختی اداره می کنند و یکی از مهمترین برنامه های ما نوسازی خط تولید است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |