پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 149505 10:29 1400/05/11
ریزش 0.20 درصدی طلا در معاملات جهانی

ریزش 0.20 درصدی طلا در معاملات جهانی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ریزش 0.20 درصدی طلا در معاملات جهانی

ریزش 0.20 درصدی طلا در معاملات جهانی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از تسنیم، در حالی که ارزش دلار در ارقام بالا تثبیت شده و سرمایه گذاران محتاط در انتظار آمارهای اشتغال آمریکا در ماه جولای هستند که اواخر این هفته منتشر خواهد شد، قیمت طلا امروز شاهد اندکی کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 1810 دلار و 54 سنت رسید. روز جمعه و پس از آنکه ارزش دلار ترمیم شد و از پایین ترین رقم یک ماه اخیر فاصله گرفت، قیمت ها از بالاترین رقم 2 هفته اخیر عقب نشینی کرد. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.21 درصد کاهش به 1813 دلار و 30 سنت رسید.

اما در هفته گذشته ارزش دلار مجموعا 0.8 درصد تضعیف شد که بدترین عملکرد هفتگی در طی بیش از دو ماه گذشته بود. تضعیف دلار موجب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی می شود که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

استفن اینز تحلیلگر موسسه مدیریت دارایی اس پی آی گفت: «بازار طلا نگران آمارهای قوی بازار کار آمریکاست که می تواند سبب تقویت ارزش دلار شود.»
آمارهای بازار کار آمریکا سرنخ های بیشتری در مورد زمان تغییر احتمالی سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا به سرمایه گذاران خواهد داد.

اقتصاددانان شرکت کننده در نظرسنجی رویترز پیش بینی کرده اند که بخش غیرکشاورزی آمریکا در ماه جولای 926 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |