پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 157471 15:41 1400/07/20
رنگ‌های پاییزی در «مهر رنگ» به نمایش درآمدند

رنگ‌های پاییزی در «مهر رنگ» به نمایش درآمدند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رنگ‌های پاییزی در «مهر رنگ» به نمایش درآمدند

رنگ‌های پاییزی در «مهر رنگ» به نمایش درآمدند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نوزدهم مهرماه در همراهی و تداعی طبیعت رنگارنگ پاییزی، نمایشگاه نقاشی «مهر رنگ» متشکل از مجموعه آثار هنرمندان رشته نقاشی، توسط احد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نگارخانه رسول مهر گشایش یافت.

هنربان نمایشگاه بهداد نجفی اسدالهی، در وجه تسمیه این نمایشگاه گفت، الهام گرفتن از رنگ‌های طبیعت به فراخور فصل‌ها، انگیزه برپایی چند نمایشگاه برای وی بود که این نمایشگاه با رنگ‌های پاییزی سومین رویداد هنری از این مجموعه فعالیت‌های پیوسته می‌باشد.

بهداد نجفی که علاوه بر کیوریتوری با آثار نقاشی خود در میان هنرمندان شرکت‌کننده در این رویداد هنری نیز جای دارد افزود: این نمایشگاه به طور همزمان به شکل مجازی نیز افتتاح شده و کلیه آثار هنرمندان با ذکر مشخصات کامل اثر بر روی سایت نگارخانه قابل مشاهده است.

در این رویداد هنری پس از جمع‌بندی و انتخاب نهایی 30 اثر با سبک و تکنیک آزاد از سعیده آرین، الناز ابراهیمی، سهیلا استاد محمدی، اکرم افضلی، سیما امیر سرداری، ستاره جوان بخت دلیر، ابوالحسن ریاضی، فرحناز کریمی تابش، سپیده مجد کیان، رضا میرشفیعی، حسن نورزونیا و همچنین هنربان آن بهداد نجفی اسدالهی، در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مریم وحیدنیا، مشاور رسانه‌ای، این نمایشگاه اظهار داشت: نشر اخبار و گزارشهای خبری از رویدادهای مشابه در هر حوزه از هنر، لطافت و شادابی را در دل جامعه جاری کرده و در کنار پرورش ابعاد شخصیتی، ذوق ظرافتهای فرهنگی و هنری را در افراد شکوفا می‌کند.  «مهر رنگ» با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، از روز دو شنبه19 تا جمعه 23 مهرماه از ساعت 14 الی 18  در محل نگارخانه به نشانی سعادت آباد - بلوار دریا - خیابان سردار دریا - کوی مروارید پذیرای علاقه‌مندان است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |