سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 709 14:50 1392/12/26
رفع مشکل افزایش بانک سپه با کمک دولت

رفع مشکل افزایش بانک سپه با کمک دولت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رفع مشکل افزایش بانک سپه با کمک دولت

رفع مشکل افزایش بانک سپه با کمک دولت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

امیر اسماعیل کاظمی : مدیرعامل بانک سپه گفت: حماسه اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب با همراهی و نقش آفرینی فعال رسانه ها محقق خواهد شد.
سیدکامل تقوی نژاد در نشستی با فعالان رسانه ها، با اشاره به نقش رسانه ها در ایجاد شفافیت اقتصادی و نقد علمی عملکردها و کمک به توانمندسازی نظام تصمیم سازی، اظهار داشت: فعالان عرصه رسانه الهام بخش جامعه هستند و موجبات آگاهی بخشی به جامعه را فراهم می کنند .
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه اقتصادی و سیاسی، نقش رسانه ها در تحقق حماسه سیاسی را تشریح کرد و گفت: حماسه اقتصادی نیز با همت و تلاش فعالان عرصه رسانه در آگاهی بخشی به جامعه و همسو کردن آنها برای تحقق اهداف و سیاست های کلان و نیز منویات رهبر معظم انقلاب و در پیوند با اقتصاد مقاومتی به وقوع خواهد پیوست.
وی افزود: باید بتوان شرایطی را در کشور گسترش داد که ضمن ایجاد فضا و بستر مناسب برای کسب و کار و استفاده از توانمندیهای داخلی، بتوان خود را مقابل تحولات خواسته و ناخواسته بیرون مرزها بیمه کرد و با عبور از بحرانها با تکیه بر دانش عمومی خود و در پیوند با اقتصاد جهانی بتوان مسیرهای جدیدی را به وجود آورد که سرمنشأ رشد و توسعه اقتصادی و اعتلای کشور در بخشهای مختلف باشد.
تقوی نژاد گفت: بانک سپه هم مانند گذشته در مسیر پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور تلاش خواهد کرد و به عنوان بانک مردمی و تجاری همچنان درخدمت سیاست های نظام است.
وی ادامه داد: ذهنیت این است که بانک سپه یک بانک متعلق به نیروهای مسلح است، با همین ذهنیت نیز در داخل و خارج با این بانک برخورد می شود، در حالی که این بانک با داشتن افتخار خدمت رسانی به نیروهای مسلح، یک بانک تجاری است.
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک گرچه به نیروهای مسلح خدمت رسانی می کند ولی یک بانک تجاری است و در بخش صنعت، تجارت و کشاورزی از بانک های پیشروی سیستم بانکی است.
وی تأکید کرد: واقعیت این است که نیروهای مسلح در حال حاضر با داشتن چند بانک، کمترین مراوده مالی را با بانک سپه دارند و عمده گردش مالی آنها در بانک های زیرمجموعه آن صورت می گیرد. با تمام این بحثها، بانک سپه همچنان در خدمت نیروهای مسلح بوده و علاقمند به توسعه این همکاری ها و ارائه خدمات به آنهاست.
وی گفت: بانک سپه گرچه یک بانک دولتی است ولی سرمایه دولت نسبت به منابع این بانک رقم کمی است که بیشتر آن متعلق به سپرده های مردم است.
مدیرعامل بانک سپه به سلامت حاکم بر نخستین بانک ایرانی اشاره کرد و گفت: این بانک در بحث سلامت نظام بانکی، از کمال سلامت برخوردار است و نیروهای آن در نهایت سلامت و پاکی و با افتخار به ارائه خدمات به مردم شریف ایران مشغول هستند.
وی تأکید کرد: مشکل افزایش سرمایه بانک سپه در حال رفع شدن است، ضمن آنکه دولت نیز از همکاری خوبی در این خصوص برخوردار بوده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |