پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 122714 14:36 1399/09/12
رفع سد معبر، هدف مشترک مدیریت شهری و بازاریان درگهان

رفع سد معبر، هدف مشترک مدیریت شهری و بازاریان درگهان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رفع سد معبر، هدف مشترک مدیریت شهری و بازاریان درگهان

رفع سد معبر، هدف مشترک مدیریت شهری و بازاریان درگهان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم ، امیر سلکی مدیرمنطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم 
هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی، هم اندیشی و هم افزایی این مدیریت با  جامعه بازاریان و مدیران بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ خرید درگهان اعلام کرد و گفت: موضوع مقابله با پدیده سد معبر هم دغدغه مدیریت شهری و هم دغدغه خود بازاریان عزیز است که همه سرمایه و زندگی شان را وقف کسب و کار قانونی و واحد صنفی شناسنامه دار خود کرده اند.
به گفته وی رشد پدیده سد معبر در سطح شهر و بخصوص بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ خرید درگهان به یک معضل برای مدیریت های این مکان ها تبدیل شده و آنها از مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم خواستار برخورد با این پدیده و ایجاد یک فضای امن و مساعد برای واحدهای صنفی مستقر در این مکان ها و بخصوص مشتریان و خریداران آنها هستند.
سلکی با اشاره به نظارت مستمر و اقدامات این مدیریت برای رفع سد معبر در این مکان ها، خواستار همکاری هرچه بیشتر خود بازاریان و همچنین سایر نهادها و دستگاه های مسئول و مرتبط با این موضوع با ماموران رفع سد معبر مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم شد.
گفتنی است در این نشست مدیران  بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ خرید درگهان نیز نقطه نظرهای خود را درخصوص شیوه مقابله با پدیده سد معبر بیان و آمادگی خود را برای مشارکت هرچه بیشتر با برنامه های مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در جهت رفع این پدیده اعلام کردند.     
وجود بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ خرید در درگهان باعث شده است که سالانه میلیون ها نفر از هم وطنان از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور برای بازدید و خرید به این شهر بندری که در 20کیلومتری غرب شهر قشم قرار دارد، سفر بکنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |